گروه بنگاه‌ها، زهرا مجتهد: مدیر عامل شرکت صنعتی بهشهر از پوشش ۲۷ درصدی پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت در ۳ ماه نخست سال مالی ۹۴ خبر داد. محمود شه‌رضایی در مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان آذرماه ۹۳ در حالی این خبر را داد که سال ۹۳ را سالی توام با مشکلات اقتصادی با تاثیر مستقیم براین صنعت خواند. مدیر‌عامل صنعتی بهشهر مهم‌ترین‌ عامل اثر‌گذار را عدم صدور مجوز افزایش نرخ محصولات دانست و گفت: از ابتدای سال گذشته ما در انتظار افزایش نرخ برای محصولات بودیم و این توقع نیز وجود داشت اما با محقق نشدن آن مجبور به انجام تعدیل منفی پیش‌بینی در‌آمد هر سهم ۹۳ شرکت شدیم. وی ادامه داد: امسال این توقع برای افزایش نرخ نیز وجود دارد که در صورت تحقق، تعدیل منفی در پیش نخواهیم داشت.

شه رضایی در باره افزایش هزینه‌ها به حاضران مجمع اعلام کرد: اعمال محدودیت‌ها از سوی وزارت بهداشت باعث شده که به جای استفاده از روغن پالم (که پیش از این ۴۰ درصد بود و اکنون مجوز استفاده از آن به ۳۰ درصد کاهش یافته)، سویا را جایگزین کنیم که قدری گران‌تر تمام می‌شود.این در حالی است که عوارض گمرکی واردات پالم نیز افزایش یافته است.

وی درباره خط تولید مارگارین به جای مانده در صنعتی بهشهر قبل از تغییر در ترکیب سهامداری آن شرکت نیز اظهار کرد: این خط تولید بخشی از تولید کره مارگارین را بر عهده دارد که در طرح توسعه‌ای که صنعتی بهشهر در دستور کار دارد آن را با روش‌های روز دنیا تکمیل خواهد کرد. مدیر‌عامل صنعتی بهشهر در‌باره رقم ذخیره شده بابت وام کردیت سوئیس تصریح کرد: شرکت اعتراض‌های مکرر نسبت به رای صادره داشته و در عین حال معادل ۲۵۳ میلیارد ریال ذخیره بابت اصل وام در حساب‌ها در نظر دارد.