اختلاف‌ها بر سرشرکت یا شرکت نکردن حسین رضازاده، رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری در انتخابات این رشته همچنان ادامه دارد. وزارت ورزش او را دوشغله می‌داند و اصرار دارد که رضازاده از شورای شهر استعفا دهد و از طرف دیگر او مصرانه هردو پست را باهم می‌خواهد. سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری یک بار دیگر قانون را به رضازاده تذکر می‌دهد: «انتخابات این فدراسیون دوشنبه برگزار می‌شود و نمی‌توانیم در این مورد قانون را به نفع خودمان تفسیر کنیم. قانون روشن است و در این مورد اعضای شورای شهر نمی‌توانند دو منصب داشته باشند.» سجادی درگفت‌وگویی که خبرگزاری فارس آن را منتشرکرده نمونه‌های مشابهی را برمی‌شمرد که درآنها هم به همین روش مدیران ورزشی مکلف به انتخاب شده‌اند: «در این مورد قبلا ساعی و دنیامالی نیز برای فدراسیون‌های تکواندو و قایقرانی ثبت‌نام کرده بودند که حتی یکی از این عزیزان به دیوان عدالت اداری نیز شکایت کرد که آنها رای ندادند و فکر می‌کنم سه، چهار بار نیز در این مورد سازمان بازرسی کل کشور تذکر خاص برای همین موضوع به وزارت ورزش داده است و اخیرا نیز این تذکر را دوباره تکرار کردند.»

این درحالی است که برخی مقامات رسمی هم این حضور همزمان را درتضاد با قانون نمی‌بینند. پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، دراین خصوص به رادیو ورزش گفته بود: «ریاست فدراسیون برای اعضای شورا و نمایندگان مجلس صراحتا منع نشده است. قانون از نماینده مجلس و عضو شورا بودن به‌عنوان شغل یاد نکرده و فقط تصدی این دو پست با یکدیگر را منع می‌کند.»

او پای یک خلأ قانونی را در این زمینه وسط می‌کشد: «قانون در این خصوص ساکت است. با این شرایط اصل به این معنا است که شرکت در انتخابات فدراسیون هم بلامانع باشد چون ما اصل را بر آزادی قرار داده‌ایم. در تصدی شغل‌ها محدودیت‌ها استثنا است و اگر محدودیت در قانون به صراحت اعلام شده باشد، باید جلوگیری شود. اگر قرار باشد چنین قانونی وضع کنیم، بهتر است بیاییم و تعیین تکلیف کنیم که عضویت همزمان در شورای شهر و فدراسیون‌ها ممنوع باشد اما امروز ممنوعیت صریح نداریم. چمران از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفته و آنها پاسخ دادند که عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود.» با این وجود سجادی با صراحت از دیدگاه وزارت ورزش دفاع می‌کند و حتی شخصا موضوع را با خود رضازاده هم درمیان گذاشته و برای او ضرب‌الاجل هم تعیین کرده است: «اتفاقا رضازاده چهارشنبه برای ملاقات با من به وزارت ورزش آمد که به او گفتم اگر می‌خواهی در انتخابات شرکت کنی باید تا یکشنبه استعفای به ثبت رسیده در شورای شهر را به وزارت ورزش ارائه کنی که البته به او گوشزد کردم این صحبت من نیست و این موضوع را قانون می‌گوید که او در پاسخ گفت باید ببینم چه می‌شود.»