شرکت ریل ترابر سبا: تا تاریخ ۹۴/ ۰۲/ ۲۳ به میزان ۱۰درصد برای سالن‌های ۴ تخته (نگین) و ۲۵ درصد برای سالن‌های ۶ تخته (نگین) از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس به‌غیر از برخی روزهای خاص.

شرکت نورالرضا: تا تاریخ ۹۴/ ۰۲/ ۲۴ به میزان ۵ تا ۱۵ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد، اصفهان-مشهد و بالعکس و از تاریخ ۹۴/ ۱/ ۳ تا ۹۴/ ۳/ ۲۰ به میزان ۱۰ درصد از بهای بلیت در مسیر اصفهان -بندر و بالعکس به‌غیر از برخی از روزهای خاص.

شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد: تا تاریخ ۹۴/ ۰۲/ ۲۴ یک شب اقامت رایگان در هتل

۴ ستاره توریست توس به‌صورت فول (صبحانه-ناهار-شام) در مشهد در مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس(۳۴۰-۳۴۱) به‌غیر از برخی روزهای خاص اعطا می‌نماید. این شرکت برای قطار‌های تهران-مشهد و بالعکس، اراک-مشهد و بالعکس، قم-مشهد و بالعکس، کرمان-مشهد و بالعکس به میزان ۱۵ تا۲۰ درصد از بهای بلیت به‌غیر از برخی از روزهای خاص تخفیف ارائه می‌دهد.

شرکت جوپار: تا تاریخ ۹۴/ ۰۱/ ۳۱ به میزان ۲۰ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد، کرمان-مشهد و بالعکس به‌غیر از برخی روزهای خاص.

شرکت مهتاب سیر جم: تا تاریخ ۹۴/ ۰۲/ ۲۳ به میزان ۲۰ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس به‌غیر از برخی روزهای خاص.

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا: تا تاریخ ۹۴/ ۰۲/ ۳۱ به میزان ۵ تا ۲۵ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد، تهران-تبریز، تهران-مراغه، تهران-ساری، تهران-گرگان، سمنان-مشهد، شاهرود-مشهد، تهران-نیشابور، تهران-خواف، تهران-میانه، تهران-زنجان، کرج-مشهد، تهران - شیراز، تهران-زاهدان، تهران-بندر، تهران- شاهرود، شیراز-مشهد، تهران-شاهرود، قم-مشهد، کاشان-مشهد، تهران-یزد به‌غیر از برخی روزهای خاص.