دباغی چرم پشت ال‌جی G 4   12 هفته طول می‏کشد

فارنت: می‏دانیم که پرچمدار آینده گوشی‏های ال‏جی که به‏زودی هم از راه می‏رسد با قاب پشتی چرمی عرضه خواهد شد. حالا جزئیاتی بیشتر از این قاب چرمیافشا و مشخص شده دباغی کردن چرم آن حدود ۱۲ هفته طول می‏کشد. ال‏جی G۴ در دو نسخه یکی با پشت چرمی و دیگری پلاستیکی عرضه خواهد شد و ظاهرا جنس چرم آن برخلاف گلکسی نوت ۳ یا ۴ سامسونگ چرمی طبیعی است. به گفته Korea Times این چرم گیاهی دباغی شده و علاوه‌بر سازگاری با محیط زیست روشی سنتی و شناخته شده در دنیای مد نیز به حساب می‏آید. جالب است بدانید این نوع دباغی چرم در برندهای لوکسی همانند گوچی و پرادا نیز استفاده می‏شود و باعث می‏شود تا چرم حالتی خاص و حسی خوب در دست داشته و نقاط زائد آن نیز از بین رفته و یکنواخت شود.

مدل چرمی G۴ در رنگ‏های مختلفی مانند مشکی، قهوه‏ای، قرمز، کرمی، آبی آسمانی و زرد عرضه شده و مدل پلاستیکی نیز سه رنگ استاندارد مشکی، سفید و طلایی را حفظ خواهد کرد. احتمالا ال‏جی مدل چرمی را در تعدادی محدودتر و با قیمتی بالاتر نسبت به نسخه عادی G۴ عرضه کرده که مسلما جلوه متفاوتی را نسبت به سایر رقبا ایجاد خواهد کرد.

طبق آخرین شایعات ال‏جی پیش‏بینی می‏کند بتواند در سال اول عرضه G۴ حدود ۱۰ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند و با مانور دادن روی قابلیت‏هایی مانند صفحه‏نمایش خمیده، دوربین با دیافراگم f/ ۱.۸ و صفحه‏نمایش با فناوری کوانتوم نقطه سعی در رقابت با سامسونگ و اپل خواهد داشت.

این گوشی قرار است روز سه‏شنبه هشتم اردیبهشت ماه رسما توسط ال‏جی رونمایی و در خردادماه نیز به بازار عرضه شود.