الف نوشت: حمید رسایی، نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جمع‌آوری امضا برای سوال از رئیس‌جمهوری درباره دلایل عدم ارائه جزئیات توافقات اخیر به مردم (انتشار فکت‌شیت) خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی اظهار کرد: پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که مانع اصلی ارائه جزئیات توافقات صورت گرفته هسته‌ای به مردم، شخص آقای روحانی است و وزیرخارجه در این‌باره تصمیم‌گیرنده نیست. تذکر در مورد حضور موسویان در مذاکرات

همچنین به گزارش «ایسنا»، زهره طبیب‌زاده‌نوری، نماینده تهران به وزیرخارجه در مورد آنچه حضور حسین موسویان در کنار تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و مجالس مناظره دانشگاه‌ها توصیف کرد، تذکر داد.

چهار تجمع مقابل مجلس

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا»، جمعی از اعضای تعاونی مسکن قضات، دانشجویان دانشکده علوم اقتصادی، تولیدکنندگان کیف و کفش و دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دیروز برای رسیدگی به مشکلات خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

قدردانی فرزند آیت‌الله جوادی‌آملی از هاشمی رفسنجانی

خبرآنلاین نوشت: حجت‌الاسلام مرتضی جوادی‌آملی با نگارش نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سخنان او در همایش «بانوی انقلاب» و نقش همسر امام«ره» در شکل‌گیری نظام اسلامی تجلیل کرده است.