وجود500  گونه آبزی  در نمایشگاه آبزیان سپاد
دنیای اقتصاد- مدیر نمایشگاه آبزیان آب شور سپاد از نگهداری 500 گونه آبزی در این نمایشگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی منطقه تجاری گردشگری سپاد، محمد مقدم گفت: نمایشگاه آبزیان آب های شور سپاد در سال 88 و با هدف خدمت رسانی به زائران و همشهریان، در مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق واقع در منطقه تجاری گردشگری سپاد افتتاح شد و در واقع این نمایشگاه تنها نمایشگاه آبزیان آب شور در شرق کشور است که به طور حرفه ای اداره می شود.
مقدم افزود: این نمایشگاه نسبت به سال های اولیه تاسیس، بسیار گسترش یافته و گونه های متنوعی از آبزیان در معرض نمایش قرار گرفته است. این نمایشگاه علاوه بر اینکه تنها نمایشگاه آبزیان آب شور در شرق کشور است، با توجه به بازدیدهای به عمل آمده نسبت به دیگر نمایشگاه‌های سطح کشور با ۸۰۰ متر مربع زیربنا در نوع خود بزرگترین نمایشگاه ایران بشمار می‌آید و در واقع می‌توان گفت نمایشگاه آبزیان آب شور سپاد از نظر مساحت بزرگترین آکواریوم آب شور در ایران است.
مدیر نمایشگاه آبزیان آب شور سپاد ادامه داد: تنوع آبزیان در این نمایشگاه بسیار زیاد است و بیش از 500 گونه مختلف آب شور از کوسه ماهی تا ماهیان بسیار زیبا و متفاوت، انواع مرجان‌ها، شقایق و ستاره‌های دریایی، لاک پشت‌ها، هشت‌ پا و اسب دریایی در این نمایشگاه نگهداری می‌شوند.
مقدم خاطرنشان کرد: برخی آبزیان از دریاها و جزایر مختلف نظیر دریای سرخ، مدیترانه، جزایر مالدیو، سنگاپور، مالزی و خلیج فارس از طریق هواپیما به صورت بسته‌بندی به مشهد آورده شده و هم‌اکنون نیز در شرایط کاملا استاندارد و مناسب نگهداری می‌شوند.
مدیر نمایشگاه آبزیان آب شور سپاد یادآور شد: نمایشگاه آبزیان آب‌های شور سپاد در تمام ایام سال پذیرای خیل عظیم زائران و همشهریان است به طوریکه علاوه بر گردشگران داخلی تاکنون بسیاری از گردشگران خارجی از کشورهایی نظیر چین، ژاپن، کره و همچنین کشورهای عربی از این آکواریوم دیدن کرده‌اند که همین مساله نشان‌دهنده اهمیت آکواریوم آب‌های شور سپاد در جذب توریست و گردشگر است که برای منطقه و همچنین شهر مقدس مشهد یک ویژگی منحصربفرد تلقی می‌شود.