«انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی مشهد» فعالیت خود را آغاز کرد
دنیای اقتصاد- «انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی مشهد» پس از قریب به 10 ماه تلاش موفق به کسب مجوز از هیأت نظارت این دانشگاه شد و فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش ایسنا این تشکل که توسط جمعی از دانشجویان نواندیش و تحول خواه دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی شده است، با گذشت 10 ماه از تاریخ درخواست تأسیس توسط هیأت مؤسس و پس از گذراندن مراحل اداری موفق شد در روز 24 فروردین ماه 94 مجوز خود را کسب و فعالیت خود را آغاز کند.
هیأت موسس این تشکل درخواست خود را مبنی بر تأسیس «انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش» در خرداد ماه ۹۳ به هیأت نظارت دانشگاه تحویل داده بود و پس از تایید صلاحیت اعضا در تابستان سال گذشته، اساسنامه خود را در مهر ماه ۹۳ به هیأت نظارت دانشگاه تحویل داد. پس از مراحل تأیید و تصویب اساسنامه، هیأت نظارت دانشگاه به دلیل وجود برخی ملاحظات و اعمال فشارهای بیرونی صدور مجوز این تشکل را تا پایان سال ۹۳ به تعویق انداخت و در نهایت در انتهای فروردین ماه، با تلاشهای فراوان اعضای هیأت موسس و ایستادگی هیأت نظارت بر اصل استقلال دانشگاه، مجوز این تشکل صادر شد.
هم اکنون هیأت موسس «انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش» عضوگیری اولیه خود را از میان دانشجویان دانشگاه فردوسی آغاز کرده و با استقبال دانشجویان مواجه شده است.
این تشکل اولین تشکل دانشجویی است که در دولت یازدهم در دانشگاه فردوسی مشهد تأسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.