مهاجرت نکرده‌ام و ساکن ایران هستم

اکبر عبدی به خبرهایی پیرامون مهاجرتش به ترکیه و اقامت همیشگی وی در آن کشور واکنش نشان داد. در همین رابطه این بازیگر سرشناس در گفت و گو با خبرگزاری فارس با انتقاد از برخی شایعاتی که پیرامون وی در خصوص مهاجرت به ترکیه منتشر شده بود تاکید کرد: من اصلا مهاجرت نکرده‌ام و نمی‌دانم این خبرها و این شایعات پیرامون من را چه کسی واقعا منتشر کرده است.

وی افزود: مدتی به آمریکا برای بستن قرارداد همکاری سفر کردم و در آنجا از من خواستند بابت انتقادی که از یک ر‍ژیم کودک کش که با تانک کودکان بی دفاع را به شهادت می‌رسانند عذرخواهی کنم تا همکاری حاصل شود. اکبر عبدی تصریح کرد: در آمریکا گفتند اگر می‌خواهی همکاری‌ای صورت بگیرد باید عذر خواهی کنی و من در جواب گفتم نمی‌توانم از یک رژیم کودک‌کش عذرخواهی کنم و مملکتم را دوست دارم و در مملکتم به فعالیتم ادامه خواهم داد. اگر بنا است یک لقمه نان در بیاورم، در مملکت خودم در می‌آوردم و مملکت فروشی نمی‌کنم. وی در ادامه تصریح کرد: در بازگشت از آمریکا، یک ماه پیش یکی از دوستانم در ترکیه ماندم، و الان ایران هستم و مهاجرتی در کار نبوده

است.

براساس این گزارش، اکبر عبدی در مصاحبه قبلی به انتقاد شدید از کسانی که به هر قیمتی حاضرند مملکت خود را بفروشند پرداخته بود و در عین حال به انتقاد از جوانانی که حاضر نیستند به کارهای ساده‌ای مثل بنایی و گچ‌کاری روی بیاورند و می‌خواهند یک شبه به پول هنگفتی برسند پرداخت.