آغاز عملیات خط 3 قطار شهری از اواخر اردیبهشت ماه
ایسنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از آغاز عملیات خط 3 قطار شهری مشهد اواخر اردیبهشت ماه خبر داد. محسن انتظاری‌هروی در مراسم دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با امام جمعه مشهد، با اشاره به بهره‌برداری از خط دو قطار شهری مشهد، عنوان کرد: تا اواخر اردیبهشت ماه اقدامات لازم برای خط سه قطار شهری با مسافت 30 کیلومتر و با هزینه چهار هزار و 500 میلیارد تومان از مسیر شهرک ابوذر به سمت شمال غربی شهر آغاز خواهد شد. وی با بیان اینکه اعضای شورا 60 ساعت در ماه وظیفه قانونی کار دارند، گفت: اما این شورا طی دو ماه، 2000 نفر ساعت برای بودجه وقت گذاشته تا کمترین انحراف را داشته باشد، در این 18 ماه نیز 203 جلسه برگزار شده که از این تعداد 70 جلسه علنی بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تاکنون در شورا ۵۲۱ جلسه کمیسیون‌های تخصصی و ۲۸۳ مصوبه داشته‌‌ایم که به طور میانگین در هر جلسه چهار مصوبه تصویب شده که ۲۹ درصد از آن در قالب طرح‌های اعضای شورا برای مناطق کم‌برخوردار بوده است.
انتظاری‌هروی موضوع عفاف، حجاب و نماز اصناف را از جمله برنامه‌هایی خواند که در شورای شهر مشهد برای آن سیاست‌گذاری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: برای خط دو قطار شهری از تکنولوژی بهتر و هزینه‌‎ کمتری استفاده شده است.
انتظاری‌هروی اضافه کرد: وجود تاکسی‌های فرسوده معضل بزرگی بود به همین دلیل 1500 دستگاه تاکسی نو در ابتدای سال در اختیار شهروندان قرار گرفت و امیدواریم اواخر خرداد یا تیر ماه 3500 دستگاه تاکسی جدید دیگر وارد شهر شود.