نباید اجازه داد تندروی‌ها  ما را از مسیر اعتدال خارج کند
ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر به دنبال ایجاد همدلی و همزبانی هستیم باید در این زمینه حساسیت زیادی به خرج دهیم و اجازه ندهیم برخی تندروی‌ها ما را از مسیر اعتدال خارج کند. حمیدرضا کفاش در جمع رابطان امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و ادارات استان‌های تابعه در مشهد اظهار کرد: افراطی‌گری سبب خروج از مسیر اعتدال می‌شود لذا دولت با شعار اعتدال و تدبیر و امید روی کار آمده و در همین راستا همه برنامه‌ها و سیاست‌های خود را برنامه‌ریزی کرده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کرده‌اند، تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به صورت عملی وارد بحث تحقق این شعار شود و در نخستین گام مثبت‌اندیشی را در جامعه رواج دهیم.
کفاش با بیان اینکه در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی آموزش و پرورش فصل مشترک میان دولت و ملت محسوب می‌شود، افزود: به واسطه همین جایگاه آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی دقت نظر ویژه‌ای بر روی این بخش دارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر حقوق آموزش و پرورش، دفاع از حقوق معلمان و پیگیری مطالبات دیگر، مهم‌ترین بخش فعالیت‌های رابطان مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش استان‌ها را تشکیل می‌دهد.
کفاش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 70 درصد رشد در انتصاب مدیران خانواده شهدا و ایثارگران محقق شده است، تصریح کرد: در بخش رشد مدرک تحصیلی نیز شاهد 68 درصد ارتقاء مدرک تحصیلی در میان مدیران انتصابی هستیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: رابطان امور مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش استان‌ها باید با ایجاد ارتباط مطلوب ضمن دفاع از مبانی دولت، شرایط را برای رشد و توسعه نظام آموزش و پرورش فراهم کنند.