وی درخصوص قراردادی که سال گذشته برای ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن با رجا به امضا رسید، گفت: این قرارداد با حضور وزیر راه و شهرسازی امضا شد اما به دلیل مشکلات مالی، متوقف ماند و هیچ واگنی برای این شرکت ساخته نشده است. محمدی با اشاره به مشکلات مالی این شرکت افزود: از سال ۸۲ تاکنون بدهی مالیاتی این شرکت پرداخت نشده که با مبلغ جرایم به ۱۷ میلیارد تومان رسیده است. همچنین بدهی بانکی این شرکت با احتساب جرایم، ۹۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت واگن پارس دلیل این مشکل را فسخ قرارداد تولید واگن با کشور کوبا اعلام کرد و گفت: در دولت گذشته به دلیل برخی مسائل، معاون اول رئیس‌جمهور قرارداد ساخت ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری اتوبوسی را با کشور کوبا لغو کرد که همین موضوع ۶۶ میلیارد تومان خسارت به شرکت وارد کرد.

وی با اشاره به همکاری با شرکت هواپیماسازی ایران گفت: بر اساس قرارداد با این شرکت، ۱۱ دستگاه مدرن که با استفاده از فناوری داخل هواپیما تولید می‌شود، ساخته خواهد شد. محمدی همچنین به ساخت ۱۱ دستگاه واگن کلاسیک اشاره کرد و گفت: این ۲۲ دستگاه واگن برای یک شرکت حمل‌و‌نقل مسافری ریلی ساخته می‌شود که در ۱۱ دستگاه واگن آن فناوری‌های پیشرفته، صوتی و تصویری، مسافت‌یاب، نمایشگر سرعت و دیگر تکنولوژی‌ها به کار می‌رود. مدیرعامل شرکت واگن پارس با انتقاد از ورود واگن‌های دست دوم به کشور اظهار کرد: شبکه ریلی کشورهای پیشرفته در حال تغییر و افزایش سرعت است؛ به همین دلیل‌ آنها به دنبال مشتری برای واگن‌های قدیمی خود هستند. وی افزود: برخی شرکت‌ها واگن‌های از رده خارج کشورهای پیشرفته را خریداری می‌کنند که این در نهایت برای ما بحران‌ ایجاد می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه همه شرکت‌های تولیدکننده واگن در ایران با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند، بیان کرد: هر واگن دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و نمی‌توان با ۲۵ درصد پیش پرداخت کار را شروع کرد بنابراین نیاز به تسهیلات کم بهره در این بخش داریم.