دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه با توجه به موقعیت برجسته آن نیازمند احداث یک ورودی باشکوه و ماندگار در قسمت شرقی این شهر است.

ابراهیم رضایی‌بابادی که در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه سخن می‌گفت در ادامه عنوان کرد: ورودی شرقی با توجه به اینکه در مسیر راه کربلا و همچنین مجموعه تاریخی طاق بستان قرار گرفته است مهم‌ترین ورودی کرمانشاه محسوب می شود و بنابراین باید از یک منظر زیبا و باشکوه برخوردار باشد.

رضایی‌بابادی افزود: برای انجام این پروژه بزرگ باید ترکیبی از بهترین مشاوران عرصه معماری و شهرسازی دعوت به همکاری شوند تا ایده‌های خود را در این زمینه ارائه دهند.

معاون عمرانی استاندار نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد ورودی شرقی برای شهر گفت: این ورودی باید در سطح و گستره‌ای طراحی شود که معرف تاریخ، فرهنگ و پیشینه کرمانشاه نیز باشد و بخش مهمی از این مجموعه را باغ موزه دفاع مقدس تشکیل می‌دهد.

نیک‌کردار افزود: این ورودی در مسیر راه کربلا قرار گرفته است و با توجه به این موقعیت برجسته، برای آن یک پارک بزرگ و همچنین مجموعه‌های رفاهی و امکانات تفریحی و بهداشتی نیز برای مسافران جانمایی خواهد شد.