گروه فرهنگ و هنر: بهار فصل برگزاری کنسرت هاست و خوانندگان زیادی سعی می‌کنند در این فصل روی صحنه بروند و با مخاطبان خود دیداری تازه کنند. دور سوم کنسرت‌های بهاری در روزهای اخیر آغاز شده است و در روزهای آینده به اوج خواهد رسید. خوانندگان زیادی در این ماه برنامه اجرا خواهند کرد تا تنور کنسرت‌ها همچنان داغ بماند. کنسرت‌هایی با بلیت‌های گران که استقبال از آنها سوال‌های زیادی را به وجود می‌آورد. سوال‌هایی که نیاز به کنکاشی جدی دارد تا جواب روشنی برای آنها پیدا کرد. با این حال مهم‌ترین اتفاق کنسرت‌های این ماه را باید برگزاری کنسرت «پرواز همای» دانست که خبرش روز گذشته منتشر شد. آنچه می‌خوانید گزارشی است از برگزاری مهم‌ترین کنسرت‌های موسیقی پاپ در آخرین ماه بهار.

محمد علیزاده

محمد علیزاده یکی از خوانندگانی است که با انتشار نخستین آلبوم‌هایش به شهرت رسید. حضور او در تیتراژ سریال‌های تلویزیونی در شکل‌گیری این اتفاق تاثیر زیادی داشت. این خواننده که کنسرت‌هایش همواره با استقبال روبه‌رو می‌شود قرار است در آخرین ماه بهار هم میزبان مخاطبانش باشد. این خواننده ۵ و ۶ خردادماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با مخاطبانش دیدار خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا از ۴۵ تا ۱۱۰ هزار
تومان است.

گروه سون

گروه سون در بین جوانان علاقه‌مند به موسیقی پاپ طرفداران پروپاقرصی دارد. امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی اعضای این گروه هستند و سال ۹۲ تنها آلبوم خود را با عنوان«دوست دارم» روانه بازار کردند که با فروش قابل‌توجهی روبه‌رو شد. تالار وزارت کشور پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ خرداد میزبان گروه «سون» است که شب اول در یک سانس و شب دوم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان تعیین
شده است.

زانیار خسروی

برادر سیروان خسروی حالا یکی از چهره‌های محبوب موسیقی پاپ است که این روزها از برادر بزرگ‌ترش بیشتر درعرصه موسیقی حضور دارد. جمعه ۸ خردادماه نوبت زانیار خسروی است که به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برود و اجرایی را در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه ببرد. زانیار در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیزش را اجرا خواهد کرد و قیمت بلیت این اجرا ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان است.

بنیامین بهادری

نوبتی هم باشد نوبت بنیامین بهادری است تا میزبان علاقه‌مندان صدایش باشد. این خواننده که امسال همراه دخترش در برنامه کلاه قرمزی حضور پیدا کرد و برنامه‌اش یکی از مهم‌ترین اخبار نوروز را شکل داد، در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد. او که چندی پیش تور کنسرتی را در خارج از کشور برگزار کرد، حالا دوباره در تهران با مخاطبانش دیدار خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۴۰ تا ۱۱۰ هزار
تومان است.

سیروان خسروی

بعد از کنسرت برادر کوچک‌تر حالا برادر بزرگ‌تر هم می‌خواهد کنسرت تازه‌ای را در تهران برگزار کند. سیروان یکی از مهم‌ترین خوانندگان و آهنگسازان موسیقی پاپ ایران است که اصول موسیقی را می‌شناسد و از کودکی سعی کرده است فعالیت‌هایش را جدی دنبال کند. از این خواننده تاکنون آلبوم‌های زیادی منتشر شده و در تیتراژ سریال‌هایی هم به‌عنوان خواننده حضور داشته است.
16 خرداد سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان سیروان خسروی و هوادارانش خواهد بود که در دو سانس 18:30 و 22 اجرایی را روی صحنه می‌برند. قیمت بلیت‌های این کنسرت 35 تا 115 هزار تومان است.

شهاب رمضان

شهاب رمضان در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. علاقه زیاد او به موسیقی در دوران کودکی و نیز حمایت و تشویق پدر و مادرش که همواره خود را مدیون آنها می‌داند موجب شد تا زیر نظر استادانی همچون مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد. این خواننده ۱۹ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد. او در این کنسرت قطعات جدیدی را در ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی خواننده‌ای است که اولین آلبومش نمره قبولی گرفت و آهنگ‌هایش توسط مردم زمزمه شد. این خواننده که سال‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کرد پس از بازگشت به شکل جدی موسیقی را دنبال کرد و حالا یکی از خوانندگان جدی موسیقی پاپ ایران است. این خواننده قصد دارد ۲۱ خرداد قطعاتی از آلبوم جدیدش «عشق یعنی» را در سالن میلاد نمایشگاه اجرا کند. این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود و بهای بلیت آن ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

امید حاجیلی

امید حاجیلی، متولد ۲ مهرماه ۱۳۶۲ در تهران است و از سن ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد. او۲۲ خردادماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت دارد و قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است. سالن میلاد ۲۳ خرداد نیز میزبان محسن یگانه است که اجرایش در دو سانس ۱۸:۳۰ و۲۲ برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های اجرایش ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان است.

همای

مهم‌ترین اتفاق کنسرت‌های بهاری امسال اما به کنسرت پرواز همای اختصاص پیدا کرده است. خبری که روز گذشته منتشر شد و علاقه‌مندان این گروه را متعجب کرد. کنسرت «پرواز همای» خواننده موسیقی ایرانی سرانجام بعد از اخذ مجوزهای لازم روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود. از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه بلیت‌فروشی این کنسرت آغاز خواهد شد.