تبلیغات «ماشین»، «اتومبیل» یا« خودرو» بهتر است چگونه باشد؟ پاسخ این پرسش را در کوشش کارگزاران تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا مشاهده کنید که برای اتومبیل مدل دوکاتوی فیات، سوبارو و فورد عرضه کردند. هم با شعار تبلیغاتی این آگهی‌های خلاق آشنا خواهید شد، هم با عکس و پوسترهایی روبه‌رویید که جلوه‌ای از خلاقیت را به تصویر کشیده‌اند. منبع: توسعه مهندسی بازار
فیات: در خودرو‌های مدل دوکاتوی فیات، هر آن چیزی که فکر می‌کنید برای شما در دسترس است؛ از امکانات اولیه‌ زندگی بگیرید تا ایمنی و راحتی.فیات در این تبلیغ تلاش کرده است تا امکانات منحصربه‌فرد خودرو خود را به تصویر بکشد.

سوبارو: شرکت سوبارو چند وقتی در تلاش است تا قدرت اتومبیل‌های خود را به رخ بازار بکشد و در این مورد با ولوو رقابت می‌کند.این تبلیغ با تکیه بر همین اصل یعنی «قدرت موتور اتومبیل‌های سوبارو» تهیه شده است؛ اتومبیل‌های پرقدرت سوبارو حتی آسفالت جاده را هم می‌شکافد و به پیش می‌رود.

فورد‌: «با فورد، شهر در دستان شماست» این شعاری است که کمپانی فورد، برای تبلیغات خود از آن استفاده کرده است.این تبلیغ قرار است نشان دهد بهترین اتومبیلی که در محیط شهری می‌توانید برانید، چیزی نیست به جز فورد.