مجمع عمومی بیمه البرز برگزار شد - ۱۴ تیر ۹۴

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ‌روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ برگزار و به ازای هر سهم ۴۶ ریال سود بین سهامداران تقسیم شد. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که به ریاست محمدرضا تقوایی، رئیس هیات مدیره بیمه البرز و با حضور سیدرسول تاجدار، ‌مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و بیش از ۹۲ درصد از سهامداران این شرکت برگزار شد، عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد.

همچنین در این مجمع، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ معادل ۵۱۰ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال اعلام شد که پس از کسر اندوخته های لازم و

۴۰۰ میلیارد ریال بابت افزایش سرمایه که قرار است تا پایان شهریور امسال انجام شود ۴۶ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

براساس گزارش هیات مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۹۱میلیارد و ۲۳۲میلیون ریال حق بیمه تولید کرده و ۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز که ریاست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت را برعهده داشت، در ابتدای برگزاری جلسه مجمع گفت: بیمه البرز خوشبختانه، سال گذشته یکی از موفق‌ترین سال‌های حیات خود را پشت سر گذاشت و با رشد ۶۳ درصدی تولید حق بیمه، در بازارهای رقابتی شدید، یکی از شاخص‌ترین و موفق‌ترین سال‌های فعالیت خود را به صنعت بیمه عرضه کرد.

محمدرضا تقوایی ‌ادامه داد: واقعا‌ جای خوشحالی دارد که شما سهامداران محترم در چنین شرکتی به اتفاق کارکنان آن، این سال پرموفقیت را پشت سر گذاشتید.

رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز تصریح کرد:‌ شاخص‌های برتری بیمه البرز همچون رتبه اول مشتری مداری در بین تمامی بانک‌ها و بیمه‌ها، سرعت در پرداخت خسارت، موفقیت در فناوری اطلاعات، افزایش سهم بازار و مقبولیت بین بیمه‌گذاران شایسته قدردانی است.

وی درعین حال تاکید کرد: دو سیاست مهم مشتری مداری و افزایش سهم بازار با تاکید بر مانده‌ عملیاتی، همچون سال‌های گذشته جزو سیاست‌های راهبردی سال جاری بیمه البرز است که امید است این سیاست‌ها با موفقیت اجرا شوند.

رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز همچنین از افزایش سرمایه این شرکت تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت:‌ به این ترتیب، سرمایه شرکت بیمه البرز از ۳۶۰۰ میلیارد ریال به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مجمع عمومی بیمه البرز برگزار شد

مجمع عمومی بیمه البرز برگزار شد