در سفر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تیم همراه او به کردستان، پرداخت تسهیلات کم‌بهره در حوزه گردشگری و نیز پرداخت یارانه به طرح‌های گردشگری مطرح و مقرر شد از سوی مدیریت دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی پیگیری شود.

به گزارش میراث آریا، رییس سازمان میراث فرهنگی و مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع این سازمان همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان، از پروژه‌ها و طرح‌های زیرساختی گردشگری در این استان بازدید کردند. علی‌اصغر دادخواه، مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از هتل‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی استان گفت: با جدیت کامل موضوع پرداخت تسهیلات کم‌بهره در حوزه گردشگری و نیز پرداخت یارانه به طرح‌های گردشگری را پیگیری می‌کنیم.

همچنین به گزارش «ایرنا»، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سفر گفت: کردستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود. مسعود سلطانی فر افزود: کردستان در صورت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز می‌تواند یکی از مقاصد گردشگری منطقه شود؛ چراکه کردستان ظرفیت‌ها و پتانسیل لازم برای تبدیل به مقصد توریستی را دارد و در صورت سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توان این استان غرب کشور را به منطقه‌ای گردشگری تبدیل کرد.