موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها مدتی است که دوباره از سوی دولت مطرح شده ودر انتظار تصویب نهایی قرار دارد. پیش‌تر، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری گفته بود که صورتجلسه ورود زنان به سالن‌های والیبال توسط نمایندگان نیروی انتظامی، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان امضا شده و در انتظار ابلاغ وزیر ورزش و جوانان است. دیروزمشاور وزیر کشور در امور بانوان نیز موافقت این وزارتخانه مبنی بر ورود مدیریت شده بانوان به ورزشگاه‌ها را تایید کرد.

فهیمه فرهمندپور در گفت‌وگو با «ایلنا» درباره آخرین وضعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها اظهار کرد: «در این زمینه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما در حال پیگیری، جمع‌بندی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط مثل نیروی انتظامی، وزارت ورزش و جوانان و معاونت امور زنان هستیم.

ما با حضور مدیریت شده بانوان در ورزشگاه‌ها موافق هستیم.» همچنین محمدرضا رستمی، معاون امور ساماندهی جوانان اخیرا در نشست خبری موضع وزارت ورزش و جوانان را در قبال ورود زنان به ورزشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: «این بحث از نظر وزارتخانه امری طبیعی است، اما هر تغییر اجتماعی نیازمند تفاهم بین دستگاه‌های مختلف و گرفتن مجوزهای قانونی و شرعی است.» وی همچنین بر این موضوع تاکید کرده بود که: «از نظر حرفه‌ای این مساله برای ما پذیرفته شده است، اما باید به تفاهم ملی در مورد آن دست پیدا کنیم و توجه داشته باشیم که هیچ تغییر اجتماعی حتی در کشورهای توسعه‌یافته بدون مانع نخواهد بود.»