فارس: دادستان انتظامی سازمان مالیاتی گفت:‌ در صورت مشاهده رفتار نامناسب از سوی برخی کارمندان مالیاتی با مودیان، برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد.

دادستان انتظامی سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این سوال که مودیان مالیاتی چگونه می‌توانند نسبت به برخورد نامناسب برخی کارمندان اعتراض کرده و گزارش دهند، گفت: چنانچه هرگونه رفتار نامناسبی از سوی کارمندان سازمان امور مالیاتی مشاهده شود، همان‌گونه که سابقا نیز اطلاع‌رسانی شده است هموطنان می‌توانند به ۳ روش نسبت به اعلام و ارسال شکایات خود از عملکرد کارمندان سازمان اقدام کنند.

وی با اشاره به مسیرهای قانونی برای شکایت و اعتراض یادآور شد: افراد می‌توانند به‌صورت حضوری به نمایندگان دادستانی انتظامی مالیاتی یا دفاتر حراست مستقر در ادارات امور مالیاتی مراجعه کنند.

به گفته آرضایی، روش دوم از طریق مکاتبه، دورنگار، تماس تلفنی (تلفکس ۳۳۹۶۷۸۱۱ دادستانی انتظامی مالیاتی و تلفن ۳۹۹۰۳۷۵۷ دفتر مرکزی حراست) و همچنین تماس با مرکز ارتباط مردمی سازمان به شماره ۱۸۲۲ است. دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود:‌ همچنین مودیان می‌توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباطات مردمی به آدرس www.intamedia.ir اعتراض خود را ثبت کنند.