دنیای اقتصاد: هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی جشنواره بهاره شرکت مایکروتل با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران، نمایندگان فروش و خریداران محصولات این شرکت در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

سید یزدان لاجوردی، مدیر فروش شرکت مایکروتل گفت: در مراسم جشنواره بهاری مایکروتل که از اول اسفند سال گذشته آغاز شد هموطنان با خرید هر یک از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، هوآوی و سونی با گارانتی پارس مایکروتل در این جشنواره شرکت کردند.

برای شرکت در جشنواره بهاری مایکروتل، کافی بود خریداران پس از خرید از تاریخ شروع جشنواره، شماره سریال ۱۵ رقمی گوشی هوشمند یا تبلت را به شماره ۲۰۰۰۲۳۲۳ پیامک کنند.

علی کاویانی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مایکروتل نیز در این مراسم گفت: مایکروتل در راستای ارتباط بیشتر با مشتریان و ارائه خدماتی متمایز، از اواخر سال ۱۳۹۱ اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان کرده است. او افزود: در این باشگاه مشتریان قدیمی و جدید مایکروتل، می‌توانند به راحتی عضو باشگاه مشتریان شده و علاوه بر شرکت در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های مختلف، از مزایای مختلف آن نیز بهره‌مند شوند. قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مایکروتل ادامه داد:

مدیران شرکت مایکروتل حدود دو دهه است که با ورود و معرفی اولین گوشی‌های تلفن همراه به ایران در این صنعت مشغول به فعالیت هستند. او در ادامه افزود: از همان ابتدای شروع به فعالیت، پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی در کسب، احترام به مشتریان و شبکه فروش نمایندگان از اصول اولیه‌ای بوده‌اند که بدون آن تداوم حرکت در این بازار ممکن نبوده است. کاویانی با رد هر نوع مذاکره با شرکت اپل و مایکروسافت برای واردات محصولات این شرکت‌ها به ایران گفت: در صورت رفع تحریم‌ها سبدکالایی مایکروتل نیز تغییر خواهد کرد و با شرکت‌های جدید همکاری‌ خواهیم داشت.

جعفر بهشتی، مدیرکل فروشگاه‌های این شرکت اعلام کرد: این شرکت در راستای توسعه شبکه فروش و حمایت از حقوق مشتریان در نظر دارد تا با افزایش تعداد فروشگاه‌ها و گسترش فروش آنلاین در سال جاری، امکانات مناسب‌تری را برای مشتریان فراهم آورد.