تسهیلات ویژه ایرانسل برای خرید سیم‌کارت دائمی

دنیای اقتصاد: ایرانسل از ارائه تسهیلات ویژه برای خرید سیم‌کارت دائمی (آی‏سیم) خبر داد. خرید سیم‌کارت‏های آی‏سیم به قیمت ۱۲۰ هزار تومان به همراه ۵۰هزار تومان حد اعتبار اولیه، با شرایط ویژه و پرداخت ۶۰ هزار تومان در زمان ثبت‏نام امکان‏پذیر است.

«حد اعتبار اولیه» در سیم‌کارت‏های دائمی مبلغی است که به صورت پیش فرض و بدون نیاز به پرداخت ودیعه، در حساب مشترکان سیم‌کارت‏های دائمی ایرانسل لحاظ می‌شود؛ به این معنی که مشترک می‏تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. این حد، براساس درخواست مشترک، در هر زمان قابل افزایش است.

با استفاده از تسهیلات ویژه ایرانسل متقاضیان با خرید هر سیم‌کارت دائمی آی‏سیم می‏توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲*۵۵۵* یکی از بسته‏های پیشنهادی شامل «بسته پایه» شامل ۳۰۰ پیامک فارسی، ۳۰۰ دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و ۲ گیگابایت ترافیک اینترنت همراه با هزینه ۲۵ هزار تومان، «بسته پیشرفته» شامل ۵۰۰ پیامک فارسی، ۵۰۰ دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و ۵ گیگابایت ترافیک اینترنت همراه با هزینه ۴۰هزار تومان یا «بسته حرفه‏ای» شامل ۱۰۰۰ پیامک فارسی، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه و ۱۰ گیگابایت ترافیک اینترنت همراه را با هزینه ۶۵ هزار تومان انتخاب و خریداری کنند. صرف‌نظر از تاریخ فعال‏سازی بسته، مهلت استفاده از مزایای آن، پایان دوره صدور صورتحساب خواهد بود و در هر زمان امکان خرید تنها یک بسته برای هر مشترک وجود خواهد داشت.

سیم‌کارت ارسالی از نوع یوسیم (سیم‌کارت نسل چهارم ایرانسل) بوده و براساس قابلیت‏های گوشی مشترک و فناوری‏های مورد استفاده در شبکه تلفن همراه محل استقرار وی، در هر یک از شبکه‌های نسل دو (۲G/ EDGE)، نسل سه (۳G) و نسل چهار (۴G/ LTE) ایرانسل قابل استفاده است. این سیم‌کارت بدون نیاز به پانچ یا برش اضافه، به‌راحتی از سیم‌کارت معمولی به میکرو سیم‌کارت یا نانو سیم‌کارت تبدیل می‏شود.