جی‌اس‌ام: والدین همیشه نگران دسترسی کودکان به گوشی خودشان هستند، اما بسیاری از آنها نمی‌دانند چطور دسترسی کودکان را به گوشی‌شان محدود کنند. در اینجا می‌خواهیم روشی ساده برای محدود کردن دسترسی کودکان به گوشی‌های ویندوزفونی به شما آموزش دهیم.

نگرانی بابت دسترسی کودکان به گوشی‌های همراه دغدغه بسیاری از افراد است. برخی اپلیکیشن‌ها مناسب کودکان نیستند یا اینکه نمی‌خواهید آنها به عکس‌ها، ویدئو‌ها یا دیگر بخش‌های گوشی‌تان دسترسی داشته باشند. در ویندوزفون در بخش تنظیمات گزینه‌ای به نام kid's corner وجود دارد و دقیقا همین کار را خیلی ساده و آسان برایتان انجام می‌دهد. وقتی وارد بخش kid's corner می‌شوید، گزینه‌های Games ،Music ،Videos و Apps پیش روی شما قرار می‌گیرد.

با انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها می‌توانید تنها بخشی از آنها را برای دسترسی کودکان انتخاب کنید و پس از آن دیگر نگران دسترسی کودکان به همه بخش‌های گوشی‌تان نباشید. وقتی بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و دیگر بخش‌های دلخواهتان را برای دسترسی کودکان انتخاب کردید، تنها کافی است وقتی صفحه نمایش گوشی قفل است به چپ سوایپ کنید تا kid's corner فعال شود و پس از آن با خیال راحت گوشی‌تان را به دست کودکتان بسپارید.