بزرگ‌ترین سازه اپل شیشه‏ ای می‏شود

خبرگزاری مهر: اپل ساخت بزرگ‌ترین سازه شیشه‌ای خود با نام «کامپوس۲» را آغاز کرده تا این ساختمان تبدیل به مقر این شرکت شود.

اپل در حال ساخت Campus۲ است تا بزرگ‌ترین و ساختمان مرکزی این شرکت باشد. این ساختمان از بخش‌های مختلفی مانند اداری، تحقیقاتی و تولیدی تشکیل شده حتی بخشی از این ساختمان به تفریح و خرید بازدیدکنندگان اختصاص خواهد یافت. این ساختمان در عین برخورداری از جدیدترین طراحی و فناوری‌های روز، دارای طراحی ساده و تمام شیشه است. سقف این ساختمان از فیبر کربن بوده و از نورپردازی منحصربه‌فردی برخوردار خواهد بود.

طبقه پایین این ساختمان به کافی شاپی با مساحت ۲۳۸۶ فوت مربع و همین‌طور فروشگاهی به مساحت ۱۰۱۱۴ فوت مربع تجهیز خواهد شد تا محصولات مختلف کمپانی اپل به بازدیدکنندگان عرضه شوند. کاربران این کمپانی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را به سادگی درCampus ۲ خریداری کنند.

تمامی طراحی و ساخت این پروژه از شیشه خواهد بود. نکته جالب توجه این ساختمان بازدید برای عموم است که می‌توانند از قسمت‌های تجاری آن بازدید کنند. این ساختمان به جدیدترین و مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا تجهیز خواهد شد تا Campus ۲ نمادی از فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا باشد.