مسعود شعاری به دنبال خواننده صاحب نام

مسعود شعاری نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی با اشاره به اجرای چند برنامه زنده موسیقی در شهرستان‌ها از انتشار یک آلبوم موسیقایی با حضور یک خواننده صاحب نام خبر داد.

مسعود شعاری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: طی هفته‌های آینده کنسرت‌هایی را در سه شهر گرگان، رشت و اصفهان برگزار خواهیم کرد که امیدوارم مشکلی برای آنها به وجود نیاید و ما بتوانیم طبق برنامه در خدمت علاقه‌مندان موسیقی در این سه شهر یاد شده باشیم. خالق آلبوم‌هایی چون «سیر» و «کاروان» در ادامه صحبت‌های خود به انتشار تازه‌ترین آلبوم خود که هنوز نام آن مشخص نیست اشاره کرد و گفت:

تمامی کارهای مربوط به ضبط قطعات این اثر موسیقایی انجام گرفته و هم‌اکنون مشغول مذاکره با یک خواننده صاحب نام هستیم که به محض توافق با او بتوانیم روی قطعات ساخته شده از صدای وی استفاده کنیم. البته چون هنوز با این خواننده به توافق کامل نرسیدیم نمی‌توانم اسم این هنرمند را اعلام کنم. این آلبوم مجموعه‌ای از تصانیف با ارکستر سه تار است که امیدوارم در فضای متفاوتی که تجربه شده، با استقبال مخاطبان مواجه شود.این نوازنده سه تار درباره کنسرت‌های تهران هم توضیح داد: به‌طور حتم برنامه‌هایی برای کنسرت تهران داریم اما چون تاریخ و مکان برگزاری آن مشخص نشده نمی‌توانم اخبار مشخصی را برای آن اطلاع‌رسانی کنم.