پنجمین همایش بین‌المللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با همکاری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۶ شهریور در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، همایش بین‌المللی مذکور با حضور استادان و متخصصان بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات بازاریابی با هدف بهره‌مندی از روش‌های نوین بازاریابی و برندینگ در راستای افزایش جذب گردشگر ورودی به کشور برگزار خواهد شد.

در این همایش مباحث علمی روز منطبق با سرفصل‌هایی همچون «نقش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری»، «نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی»، «شناسایی ظرفیت‌های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری»، «تاثیر بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرهای جهانی»، «شیوه‌های به‌کارگیری قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور»، «تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌ها و برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی به منظور کارآفرینی در صنعت گردشگری» و نیز «بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه‌گذاری بین‌المللی گردشگری» مطرح می‌شود.

استادان برتر بازاریابی اینترنتی جهان از جمله دانکان الکساندر، مدیر ارشد شرکت امارات گروپ و ایلوژن، نیک گارنر بنیانگذار شرکت دیجیتال ۹۰، الکس کنی، مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴، گرت هویل، مدیر شرکت مارکتینگ سیگنال، بئاتریس آفیشال دگو، مدیر بازاریابی شرکت گوگل و دستینیا، حمید سپیدنام، دارنده مدرک گوگل و رئیس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران در این همایش سخنرانی می‌کنند.

این همایش علاوه بر تهران، ۸ شهریور در مشهد مقدس، ۱۰شهریور در تبریز و ۱۲ شهریور در بندرعباس توسط شرکت‌های «کاسپید» و «آذرک هلدینگ» برگزار می‌شود.