«محمد رسول‌الله»‌(ص) مونترال را تحت‌تاثیر قرار داد

نمایش فیلم «محمد رسول الله» (ص) ساخته پرافتخار سینمای ایران جشنواره فیلم مونترال را به شدت تحت تاثیر قرار داد و رسانه‌های خارجی نیز در مطالب مختلف از این اثر نوشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مالایا آنلاین، مجیدی با شرکت در کنفرانس فیلم «محمد رسول الله» (ص) در مونترال که به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم سینمای ایران از آن یاد می‌شود و همزمان با اولین اکران جهانی فیلمش شرکت کرد.مجیدی در این نشست گفت: هدف از ساخت این فیلم که اولین قسمت از یک سه‌گانه است، ارائه چهره واقعی اسلام است که او معتقد است به شدت آسیب دیده است.

متاسفانه در این مقطع زمانی ارائه نسخه رادیکال، متعصب و خشن، واقعیت اسلام را خدشه‌دار کرده است. در همین حال لیبراسیون فرانسه نوشت: پنج‌شنبه بعداز ظهر بیرون از سینمای امپریال در مونترال، جایی که جشنواره برپا شد، گروه کوچکی از مخالفان نیز شعارهایی در مخالفت با فیلم سر دادند.لیبراسیون ادامه داد: «محمد رسول الله»(ص) با تصاویر زیبایش، حواشی بسیار و بازیگری حرفه‌ای‌اش مخاطب را جذب می‌کند. این نشریه افزوده است:

چند ساعت پیش از اکران این فیلم در کبک، سینماهای تهران شاهد نمایش این فیلم بودند و مجیدی فیلم را موفق‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواند.در سی‌و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال که تا ۷ سپتامبر ادامه خواهد داشت، مجیدی ابراز امیدواری کرد که توزیع‌کنندگان بین‌المللی نسبت به اکران جهانی فیلم اقدام کنند.سایت لدووا نیز نوشت: نمایش این فیلم مثل بمب در مونترال صدا کرد. فیلمی که بیشتر شبیه فیلم‌های هالیوودی مذهبی مثل«۱۰ فرمان» سیسیل ب.دومیل است و از نظر خلوص و صفا یگانه بوده و با بالاترین حد از جلوه‌های ویژه ساخته شده است.