گروه بنگاه‌ها: شرکت بیمه رازی در مراسمی از خانم طباطبایی دهیار دوراندیش روستای سیجان که با خرید بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی خسارات سیل اخیر روستای سیجان را از طریق همین بیمه جبران کرد، تجلیل کرد.

معصومه طباطبایی دهیار سیجان سال گذشته پس از اینکه با بی میلی اهالی روستا برای بیمه کردن خانه‌های خود روبه‌رو شد شخصا موضوع را بررسی و با تصویب شورای محل نسبت به بیمه کردن خانه‌های روستا اقدام کرده بود. او در مراسم روز پنج‌شنبه که در هتل المپیک تهران برگزارشد دراین خصوص گفت: وقتی اهالی روستا با پیشنهاد بیمه رازی، تنها بیمه‌گری که طی سال‌های گذشته خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی را به روستا داده بود و با پرداخت حق بیمه ۱۵ هزارتومانی مخالفت کردند، برای خرید این بیمه‌نامه از تنخواه دهیاری مصوبه مجمع را گرفتم و بیمه‌نامه را خریداری کردم. او با بیان اینکه دو روز بعد از وقوع سیل از بنیاد مسکن برای برآورد خسارت به منطقه آمدند و در جلسه‌ای گفتند که می‌توانند بخشی از خسارت را جبران کنند، افزود:

در آن جلسه گفتم شما نگران سیجان نباشید خانه‌های اینجا همه بیمه دارند. طباطبایی با ابراز تاسف از اینکه سایر روستاهای منطقه فاقد بیمه بودند از همکاران خود خواست تا برای تهیه بیمه اقدام کنند. وی یادآور شد: با دیدن تابلوهای من رازی هستم به خرید بیمه فکرمی کردم و با دیدن بروشورهای بیمه آتش‌سوزی که از استانداری توسط بخشداری به دهیاری رسیده بود دیگر تردید نکرده و به خرید بیمه‌نامه اقدام کردم. یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی نیز در مراسم قدردانی از این دهیار دوراندیش، اظهار کرد: این شرکت با وجود اینکه با دریافت مبلغی ناچیز، خسارت زیادی را بابت سیل‌زدگی روستای سیجان پرداخت کرد، اما خود را متضرر نمی‌داند و این اتفاق را گام بزرگی در راستای فرهنگ‌سازی بیمه می‌داند. وی هدف از صنعت بیمه را خدمت‌رسانی به مردم خواند و گفت: بیمه رازی فرهنگ‌سازی را وظیفه اصلی خود می‌داند تا به مردم این اطمینان را بدهد که با خرید بیمه‌نامه نه‌تنها پولشان به هدر نمی‌رود، بلکه می‌تواند در مواقع لزوم خسارت آنان را جبران کند و نقش مهمی در زندگی آنها داشته باشد.