گروه خبر: دبیر کل جبهه پایداری بر این باور است که می‌توان ثمرات نشست‌های وحدت میان اصولگرایان را در انتخابات مجلس دهم مشاهده کرد. مرتضی آقا‌تهرانی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین موانع وحدت میان اصولگرایان را نفسانیت عنوان کرد و گفت: اینکه انسان دنبال خواسته خودش باشد بزرگ‌ترین مانع است و همین دنیازدگی‌ها است که ما را از یکدیگر جدا می‌کند.


او همچنین درباره پیش‌بینی خود از ترکیب مجلس دهم با توجه به تغییر فضای سیاسی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم و طرح شعار اعتدال‌گرایی، خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد ترکیب مجلس آینده ترکیب خوبی باشد و تغییر فضای سیاسی کشور تاثیر چندانی در رای‌آوری نیروهای اصولگرا نخواهد داشت؛ هرچند که با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری انتخابات می‌توان بهتر قضاوت کرد.


شورای 15 نفره اصولگرایان تشکیل می‌شود

در خبری دیگر دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: امروز مجموعه اصولگرایی به این نتیجه رسیده تا همه تلاش‌ها را برای رسیدن به وحدت انجام دهند و در انتخابات پیش‌رو به‌صورت واحد و منسجم فعال باشند. به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر با بیان اینکه هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، تعاملات انبوه‌تر می‌شود، گفت: امروز مجموعه اصولگرایی به این نتیجه رسیده تا همه تلاش‌ها را برای رسیدن به وحدت انجام دهند و در انتخابات پیش رو به‌صورت واحد و منسجم فعال باشند. او تصریح کرد: فعالان سیاسی از جمله اعضای جامعتین (جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز)، آیت‌الله مصباح یزدی و فعالان سیاسی شناسنامه‌دار مثل جبهه پیروان خط امام و رهبری و دیگر تشکل‌های اصولگرایی فعالند و برای رسیدن به وحدت رفت و آمدها و گفت‌وگوها هر هفته و هر روز بین آنها انجام می‌شود. باهنر با بیان اینکه اعضای ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهد بود،‌گفت:‌ این شورا تا ۱۵ روز آینده تشکیل می‌شود. به گفته او ستاد مرکزی شورای هماهنگی از سوی جامعتین انتخاب می‌شود.