سامسونگ دو محصول جدیدعرضه می‏کند

خبرگزاری مهر: کمپانی سامسونگ ساخت و عرضه اسمارت‌فون‌هایی را در سری جدیدی آغاز کرده که می‌تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

سامسونگ پس از تولید اسمارت فون‌هایی در سری S، A، E و J به سری محصولات O رسیده است. این کمپانی در حال طراحی و تولید دو اسمارت فون جدید با نام‌های Galaxy Mega On و Galaxy Grand On است. هر دو محصول از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردارند و می‌توانند نگاه مخاطبان جدیدی را به خود جلب کنند.

از قابلیت‌های Galaxy Mega On می‌توان به صفحه نمایش ۵/ ۵ اینچی با رزولوشن۷۲۰ پیکسل از نوع HD، تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی و ۵/ ۱ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. این محصول مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

Galaxy Mega On از حافظه داخلی ۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق MicroSD و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد، ابعاد این محصول ۸/ ۱۵۱ × ۵/ ۷۷ ×۲/ ۸ میلی‌متر است. وزن این محصول در حدود ۱۴۵ گرم است.

دیگر محصول Galaxy Grand On است که نسبت به مدل قبلی از مشخصات فنی پایین تری برخوردار است. این اسمارت فون مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازشگر چهار هسته‌ای و تراشه Exynos ۳۴۷۵ با فرکانس ۳/ ۱ گیگاهرتزی، ۱گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی

۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی شده است. Galaxy Grand On از باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری و وزن ۱۴۰ گرمی و ابعاد ۱۴۲×۹/ ۷۱×۵/ ۸ میلی متری برخوردار است.

انتشار مشخصات محصولات جدید در حالی است که باید تا اعلام رسمی کمپانی سامسونگ درباره اسامی اسمارت فون‌های جدید و همین‌طور مشخصات آنها منتظر ماند.