دنیای اقتصاد: عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار کرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با 470 هزار مترمربع وسعتی که برای آن پیش بینی شده، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه ها خواهد بود.

ابوالقاسم سرتیپی، افزود: کلید اقتصاد، وجود نمایشگاه است و در واقع صادرات خارجی و عرضه و معرفی محصولات هر کشوری وابسته به نمایشگاه های آن کشور است.
به گفته وی در پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با توانمندترین پیمانکاران استان و کشور قرارداد بسته شده و برای پایان فاز اول این پروژه در موعد مقرر، آمادگی لازم وجود دارد.

عضو هیأت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، تأکید کرد: ۱۴ سال بر روی طراحی این پروژه کار شده و با نمونه های موفق در دبی، ایتالیا و مونیخ نیز همانند سازی صورت گرفته است.
این صادرکننده و فعال اقتصادی افزود: در بیش از 8 سال گذشته به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران بسیاری از صنایع کشور و استان برای سایر کشورها ناشناس مانده و به دلیل مشکل انتقال وجه، امکان صادرات وجود نداشته که امید می رود در فضای پسا توافق و با تکمیل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، چرخ های از کار افتاده صنعت استان دوباره به گردش دربیاید.

وی تأکید کرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان پروژه بسیار کاملی است که برای آن همه بخش های موردنیاز از جمله واحد رجیستری و ثبت اطلاعات و سالن های نمایشگاه های دایم و حتی واحد گمرک پیش بینی شده است و یکی از بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ها خواهد بود.