گزارشی ویژه از وضعیت زاینده رود بدهیم
دنیای اقتصاد: رییس کمیسیون بهداشت، سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به نظر می رسد که در بزرگداشت هفته دولت امسال جاری شدن دائمی آب زاینده رود به عنوان مطالبات اصلی مردم مغفول واقع شده است.

غلامحسین صادقیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: پنج شنبه و جمعه گذشته به مناسبت بزرگداشت هفته دولت شاهد کلنگ زنی دو پروژه شهرک نمایشگاه بین المللی و پروژه خط دوم قطار شهری با حضور وزیر امور خارجه بودیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که مقدمات این مهم را فراهم کردند، افزود: اما مدیریت ارشد استان باید در جلساتی که با حضور نماینده عالی دولت برگزار می شود، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته گزارشی نیز به صورت ویژه از جاری شدن آب زاینده رود بدهد. رییس کمیسیون بهداشت، سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود از مطالبات اصلی مردم اصفهان است، تصریح کرد: رئیس جمهور نیز در سفر استانی خود قول آن را به مردم اصفهان ارائه داده است. صادقیان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که در بزرگداشت هفته دولت امسال جاری شدن دائمی آب زاینده رود به عنوان مطالبات اصلی مردم مغفول واقع شده است.

خرید تضمینی 206هزارتن گندم و جو دراصفهان
دنیای اقتصاد :معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در سال جاری در استان اصفهان ۱۷۵ هزار تن گندم و ۳۱ هزار تن جو خرید تضمینی شد.
محسن زاده کرمانی در نشست خبری که در هفته دولت برگزار شد با اشاره به اینکه در این هفته 18 پروژه تولیدات گیاهی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: توسعه گلخانه‌ها سیاست بخش تولیدات کشاورزی کشور است که در این راستا جهادکشاورزی استان اصفهان پروژه‌هایی را به مناسبت‌های مختلف افتتاح کرده است. وی با اشاره به اینکه در سال جاری 302 هزار تن گندم در استان اصفهان تولید شده است، گفت: در حال حاضر 175 هزار تن گندم استان به صورت تضمینی خرید شده است.