دنیای اقتصاد، زنجان: همزمان با هفته دولت با حضور نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدره به بهره‌برداری رسید.

شرکت کاویان البرز پارس در زمینه تولید قطعات پلاستیکی خودرو فعالیت می‌کند. محمدرضا خانمحمدی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم افتتاح این طرح با تاکید بر اینکه ایجاد واحد صنعتی کار آسانی نیست، افزود: نباید در هر زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کنیم، بلکه برخی از صنایعی که برای آنها زیرساخت فراهم نیست باید برچیده شوند و صنایع جدیدی دارای ارزش افزوده منطقی جایگزین شود.

قائم‌مقام مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز در حاشیه این مراسم گفت: شهرک صنعتی خرمدره در زمینی به مساحت ۳۳۸ هکتار ایجاد شده که ۱۹۴ هکتار از مساحت این شهرک، به ایجاد واحدهای صنعتی اختصاص یافته است.

یعقوب اسلامی میزان زمین واگذار شده به شرکت کاویان البرز پارس را ۳۳۶۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: این شرکت با زیر بنای ۱۴۵۰ مترمربع ایجاد شده و در زمینه تولید قطعات پلاستیکی خودرو فعالیت می‌کند. وی گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۲۷ نفر در فاز اول در کمتر از ۵ماه به بهره‌برداری رسید.