پخش موسیقی حین تمرینات ورزشی

خبرگزاری مهر: انگیزه انجام حرکات ورزشی با شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه می‌تواند بیشتر شود؛ اپلیکیشن جدیدی عرضه شده که از چنین قابلیتی برخوردار است.

اپلیکیشن‌های بسیاری با اهداف ورزشی و سنجش سلامت ورزشکاران تولید و عرضه می‌شوند. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها به سنجش میزان کالری، سوخت‌وساز، تعداد گام‌ها و ... می‌پردازند که می‌توانند اطلاعات و علائم حیاتی را در حین ورزش کردن در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

نرم‌افزار One Song Workout، اپلیکیشن جدیدی است که با توجه به آهنگ و ریتم مورد علاقه کاربران برایشان برنامه ورزشی می‌نویسد. این نرم‌افزار انجام تمرینات ورزشی روزانه را برای کاربرانش لذت‌بخش‌تر کرده و بر تنوع آنها نیز می‌افزاید تا کاربران حین ورزش احساس خستگی یا تکراری بودن تمرینات ورزشی را نداشته باشند.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است اما تنها بر پلت‌فرم‌های iOS نصب می‌شود. کاربران می‌توانند از iTunes آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده سپس نرم‌افزار One Song Workout به صورت خودکار و با توجه به آهنگی که انتخاب شده، برنامه تمرینی را می‌نویسد. کاربران با تنوع بخشیدن در آهنگ‌ها می‌توانند از برنامه‌های متفاوتی برخوردار شوند.

تمامی تمرینات ورزشی به سبک سوئدی بوده و کاربران به هیچ ابزار ورزشی نیاز ندارند. کاربران می‌توانند به وب سایت One Song مراجعه کرده و تمام حرکات را به صورت تفکیک شده، مشاهده کنند. این نرم‌افزار از قابلیت‌هایی مانند قرار دادن آهنگ‌ها پشت سر یکدیگر برخوردار است تا بتوان بر مدت زمان انجام حرکات ورزشی افزود.

این نرم‌افزار به کاربرانش اجازه می‌دهد تا حرکات صحیح ورزشی را بدون احساس خستگی یا تکراری بودن انجام دهند. این اپلیکیشن می‌تواند نسخه‌ای از تمرینات هفتگی که توسط کاربران انجام می‌شود را در اختیار آنها قرار داده تا به کنترل تمریناتشان در طول هفته یا ماه بپردازند.