فارنت: پیش از این در خردادماه اخباری پیرامون معرفی یک گوشی ۸/ ۶ اینچی از شرکت لنوو منتشر شد و عنوان شده بود که این گوشی‌هوشمند جدید توانسته گواهی آژانس TENNA چین را دریافت کند.

حالا ظاهرا لنوو از این گوشی‌هوشمند جدید، موسوم به Phab Plus به صورت رسمی رونمایی کرده و قرار است توسط اپراتورهای China Mobile، China Telecom و China Unicom و با قیمتی حدود ۴۰۶ دلار، در دسترس عموم قرار گیرد. Phab Plus از مشخصات سخت‌افزاری نظیر صفحه‌نمایش ۸/ ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۴ پیکسل در هر اینچ، چیپست هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱/ ۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵،۲ گیگابایت حافظه رم،۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌ خواهد برد.

همچنینPhab Plus مجهز به دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این فبلت که به لطف بلندگوهای Dolby Atoms Surround صدای واضح و شفافی را ارائه خواهد داد، از اندروید ۵.۰ با رابط کاربری Vibe به صورت پیش‌فرض بهره خواهد برد.

از دیگر ویژگی‌های Phab Plus می‌توان به برخورداری از قابلیت دو سیم‌کارت همزمان با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات یعنی ۴G LTE، وای فای، بلوتوث، GPS و درگاه MicroUSB اشاره کرد.