پرسپولیس همچنان کانون اخبار و اتفاقات عجیب است.دیروز صبح برانکو ایوانکوویچ تمرین تیمش را در زمین چمن طراحی کرده بود و حتی به‌مدت ۲۰ دقیقه در زمین مانع چید، اما با این وجود بازیکنان وارد زمین چمن نشدند.

محمود خوردبین در صحبت با خبرنگاران مدعی شد که بازیکنان در سالن بدنسازی وزنه زدند و این در شرایطی بود که سرخپوشان روز دوشنبه هم وزنه زدن را در برنامه‌های خود داشتند و این اتفاق برشایعه اعتصاب درپرسپولیس دامن زد. سرانجام در مصاحبه کوتاهی که از برانکو در تمام سایت‌های خبری منتشر شد او وجود مشکلات مالی و ناراحتی بازیکنان را تایید کرد: «قطعا تاثیرگذار است و روی بازیکنان اثر منفی هم می‌گذارد. خود من هم برنامه‌هایی داشتم که این برنامه‌ها تحت‌تاثیر قرار گرفته است.

برای کار کردن مربی در یک تیم باید فضا مهیا باشد. فرق نمی‌کند این مربی در باشگاه فعالیت کند یا تیم ملی، بلکه مهم فضایی است که باید برای او مهیا شود.» درحالی که این اعتصاب بازی تدارکاتی مقابل نیروی زمینی را هم لغو کرد، برانکو در واکنش به این مساله که فکر می‌کند چرا وزارت ورزش به باشگاه کمک مالی نمی‌کند، باعصبانیت گفت: «به من ربطی ندارد که پول باشگاه‌ پرسپولیس از چه منبعی تامین می‌شود، این وظیفه من نیست که به مسائل مالی فکر کنم بلکه مسائل فنی به من مربوط می‌شود، اما عجیب‌ترین مساله برای من این است که چرا بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا دچار مشکلات مالی است.»