ایسنا: شرکت کورینت، نانوابزار مخابراتی خود را به‌ منظور استفاده در شبکه انتقال اطلاعات در اختیار شرکت ردآی‌تی قرار می‌دهد.

این نانوابزار برای شرکت‌های مخابراتی ارائه خدمات پهنای باند مناسب است. شرکت کورینت (Coriant) یکی از ارائه‌دهندگان فناوری ارتباطات و انتقال اطلاعات، اخیرا اعلام کرده است که شرکت ردآی‌تی (RedIT) از فناوری Coriant® ۷۱۰۰ Nano™ Packet Optical Transport Platform این شرکت برای افزایش کیفیت زیرساخت‌های شبکه‌ای خود استفاده خواهد کرد. این نانوابزار براساس فناوری منحصر به فرد شرکت کورینت ساخته شده‌ است. با این دستگاه می‌توان خدمات ارائه پهنای باند بالا را برای مصرف‌کنندگان بهبود داد در حالی که حجم خود دستگاه به شدت کوچک شده‌ است.

۷۱۰۰Nano می‌تواند نیازهای رو به رشد موجود در دیتاسنترها و دیگر خدمات‌دهندگان با ظرفیت بالا را برآورده سازد. با این نانوابزار شرکت‌های مخابراتی می‌توانند بر چالش‌های موجود در بخش ارتباط‌ دهی امن فائق آیند. نیامین مارتینز مدیر بخش ارتباطی این شرکت می‌گوید: «مشتریان ما در حال حاضر با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. این شرکت در بخش مخابرات و دیتاسنتر مشکلاتی دارد که این فناوری می‌تواند نیازهای آنها را رفع کند. ظرفیت بالای انتقال در زیرساخت نقش مهمی در خدمت‌رسانی ایفا می‌کند. این نانو ابزار به ما کمک می‌کند تا مشتریان خود را تقویت کنیم.»