گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از توقیف خودروی رانندگان بدحجاب و کشف حجاب کرده در سطح معابر پایتخت خبر داد. سردار سید تیمور حسینی روز گذشته در حاشیه نشست خبری افزود: اگر فردی داخل ماشین حجاب بد و زننده‌ای داشته باشد یا کشف حجاب کند طبق قانون وسیله نقلیه‌اش توقیف خواهد شد؛ اما در حال حاضر جریمه نقدی برای آن وجود ندارد.


به گزارش «ایسنا» وی درباره اینکه خودروی این افراد چه مدت توقیف خواهد شد؟ نیز گفت: ما پرونده این افراد را به پلیس امنیت و مقام قضایی خواهیم داد و در این شرایط است که باید دید چقدر موضوع زمان‌بر خواهد بود و پس از آن با دستور مقام قضایی خودرو ترخیص خواهد شد.


هیچ سازمانی حق تصرف معابر عمومی را ندارد

حسینی درباره اقدام برخی سازمان‌ها و نهادها برای اختصاصی کردن معابر یا تبدیل حاشیه خیابان به پارکینگ‌های خود اظهار کرد: هیچ فرد، صنف، سازمان و نهادی حق تصرف معابر عمومی به‌عنوان جای پارک یا پارکینگ خصوصی خود را ندارد و از آنجا که معابر به‌عنوان حریم عمومی محسوب می‌شوند این کار تخلف است و حتی جنبه جرم نیز پیدا می‌کند. پلیس نیز با این موارد برخورد کرده و به افرادی که دست به چنین کاری زده‌اند، تذکر می‌دهد. همچنین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت حمل‌و‌نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت تخلف رانندگی از طریق پیامک به مالک خودرو اعلام می‌شود.


برخورد پلیس با سازنده‌های کلیپ‌های ماهواره‌ای

همچنین به گزارش «ایرنا» سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا، در واکنش به ساخت تعدادی از کلیپ‌های ماهواره‌ای در تهران و برخی شهرهای کشور از برخورد پلیس با سازندگان کلیپ‌های ماهواره‌ای خبر داد.