جی اس ام: محصول جدید موتورولا که پیش‏تر شایعه تولید آن با نام Moto Bounce در اینترنت منتشر شده بود، نام دیگری خواهد داشت.

این تلفن هوشمند Moto X Force نام دارد و از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردار است. چندی پیش اعلام شد که محصولی قدرتمند از موتورولا با نام Moto Bounce در راه است، اما اخیرا مشخص شده که این محصول با نام دیگری به غیر از Bounce معرفی خواهد شد.

محصول جدید موتورولا با نام Moto X Force به فروش خواهد رسید. در کنار نام اصلی، ما اطلاعات و تصویر جدیدی از این محصول در اختیار داریم که ما را با آن بیشتر آشنا می‏کند. موتو ایکس فورس همان طراحی خاص موتورولا را حفظ کرده و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با دیگر محصولات این کمپانی ندارد. این محصول از بدنه‏ای مقاوم و شیشه‏ای نشکن برخوردار است و طبق شایعات، احتمالا در برابر آب و خاک مقاومت خوبی دارد.

قلب تپنده محصول جدید موتورولا یک چیپ اسنپ‌دراگون ۸۱۰ ساخته کمپانی کوآلکام است که ۳ گیگابایت رم آن را همراهی می‏کند. این تلفن همراه هوشمند با دو حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی تولید می‏شود و باتری حجیم ۳۷۶۰ میلی‏آمپری وظیفه سوخت‏رسانی آن را بر عهده دارد. نمایشگر ۴۳/ ۵ اینچی این محصول از رزولوشن QHD برخوردار است و دوربین‏های اصلی و دوم آن نیز به ترتیب ۲۱ و ۵مگاپیکسلی هستند.