کرار در آستانه اخراج

گروه ورزش: جنجال‌های کرار پایان ندارد.درحالی‌که تصور براین بود که با پرداخت بخش زیادی از معوقه‌های مالی به این بازیکن عراقی دردسرهای او به حداقل برسد دیروز ظهر ناگهان خبر اخراج او از اردوی استقلال به خبر اول تمام خبرگزاری‌های ورزشی تبدیل شد.

ماجرا از این قرار است که مظلومی تیمش را به اردو برده اما ناگهان متوجه می‌شوند که جاسم کرار محل اردو را بدون هماهنگی ترک کرده است.فرزاد مجیدی که مسوولیت نظارت بر رفت‌وآمدها در اردوی استقلال را دارد بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، او شب اردو را ترک کرده و صبح در بازگشت وقتی با سوال و جواب‌های مجیدی مواجه می‌شود به شدت به وی حمله کرده و کار تا درگیری لفظی هم پیش می‌رود.

کرار عصبانی برای بار دوم اردو را ترک می‌کند و این بار مدیران تیم هم از رفتار او به شدت برآشفته می‌شوند. منصور پورحیدری اولین مقام رسمی است که اظهارنظر کرده و با صراحت اخراج کرار را اعلام می‌کند. از لحن کلام مرد مو سفید استقلال این‌گونه برمی‌آید که کارد به استخوانش رسیده است.او به خبرگزاری فارس می‌گوید: «من در اردو نبودم ولی وقتی یک بازیکن بدون اجازه اردو را ترک می‌کند، خودش یک نوع بی‌احترامی است. بی‌احترامی که فقط فحش دادن نیست. به کرار گفتیم برود دنبال زندگی‌اش تا باشگاه یک تصمیم جدی اتخاذ کند.» پورحیدری در پاسخ به این سوال که ظاهرا این بار تصمیم گرفته‌اید کرار را کنار بگذارید، گفت: «در هر صورت این بازیکن شب اردو را ترک کرده و بدون هماهنگی با کادر فنی این کار را انجام داده است.

ما هم تصمیم گرفتیم کرار را در اختیار کمیته انضباطی بگذاریم تا باشگاه درباره او تصمیم بگیرد. این بازیکن ما را اذیت می‌کند و درحالی‌که بازیکنان یک هفته است صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند، اما او بدون اجازه اردو را ترک کرده است. همه بازیکنان شرایط سختی را تحمل می‌کنند و از خانواده‌هایشان دور هستند. هیچ‌کس هم غر نمی‌زند، اما کرار ما را اذیت کرد.» پورحیدری هم معترف است رفتارهای غیرحرفه‌ای این بازیکن بار اول نیست و بنابراین مستحق برخورد شدید است: «ما با کسی تعارف نداریم و این بار به‌صورت جدی عذر کرار را خواسته‌ایم. باید تکلیف این بازیکن روشن شود و دیگر نمی‌توانیم با او مدارا کنیم. این بی‌انضباطی کرار برای بار اول نیست که از آن بگذریم.»

بلافاصله بعد از انتشار خبر، مسوولان باشگاه تصمیم به برگزاری جلسه اضطراری درباشگاه با محوریت برخورد با کرار گرفتند. حسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال برای اظهار نظر درباره اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال توسط بازیکن عراقی این تیم منتظر گزارش مکتوب است.او به سایت کاپ گفت: «این ماجرا مربوط به جمعه است و چون باشگاه تعطیل است گزارش مکتوب این اتفاق به دست من نرسیده است.» البته او توضیح می‌دهد که اخراج از تیم و اخراج از باشگاه دو موضوع متفاوت است: «اخراج بازیکن به هر دلیلی از سوی سرمربی تیم در حیطه اختیارات پرویز مظلومی است و قطعا دلیلی برای این کار وجود داشته است، اما اینکه باشگاه در این‌باره چه اقدامی می‌کند باید ابتدا پرونده این اتفاق به کمیته انضباطی بیاید بعد در این‌باره که چه تنبیه و تصمیمی درباره کرار در نظر گرفته می‌شود حرف خواهیم زد.»