گروه بنگاه‌ها : ۴۷ شرکت برتر بیمه جهان انتخاب شدند تا در مرحله نهایی از بین آنان برترین شرکت‌های بیمه انتخاب شوند.

به گزارش سایت صنعت بیمه، وب‌سایت ایشا اینشورنس ریویو همه‌ساله برترین شرکت‌های بیمه در جهان را در رده‌بندی‌های مختلف انتخاب می‌کند؛ aامسال نیز از میان ۴۲۸ شرکت، ۴۷ بیمه‌گر در لیست نهایی این شرکت جای گرفته‌اند.

به زودی از میان این شرکت‌ها، بهترین شرکت‌های بیمه انتخاب می‌شوند. در این انتخاب متخصصان صنعت بیمه به عنوان هیات داوری حضور خواهند داشت و پس از گفت‌وگوی رو دررو در ۲۷ آگوست، شرکت‌های بیمه برنده در هر بخش معرفی می‌شوند.

در بخش بیمه عمر مانند ۱۹ سال پیش، شرکت بیمه «ای‌آی‌ای» سنگاپور در راس فهرست جای دارد. پس از این شرکت، «مت لایف ژاپن» و «سان لایو کانادا» قرار دارند؛ که شرکت برتر در بخش بیمه عمر از میان این سه شرکت انتخاب خواهد شد. در بخش بیمه‌های عمومی نیز سه شرکت «باجاج آلیانز» از هند، «ایفکو توکیو» از ژاپن و «امسیگ اینشورنس» برای کسب کرسی نخست با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در این فهرست سه شرکت نیز به دلیل ارائه خدمات تحصیلی در صنعت بیمه جای گرفته‌اند؛ «استرالین اند نیوزیلند انستیتو اف اینشورنس اند فاینانس»، «جنرال اینشورنس انستیتو» ژاپن و «مالژین اینشورنس انستیتو».

در این فهرست سه شرکت نیز به دلیل ارائه محصولات خلاقانه قرار دارند؛ «ایژین آلیانز» سریلانکا، «کیو بی ای آسیا پاسیفیک» و شرکت بیمه «زوریخ». از میان این سه شرکت نیز، یک بیمه‌گر در جایگاه نخست جای می‌گیرد. در بخش بیمه اتکایی نیز چند شرکت به عنوان شرکت‌های برتر جهان جای گرفته‌اند. «آئون بنفیلد»، «جی بی بودا ری اینشورنس» و «پی تی آندالان» کارگزاران برتری هستند که در بخش نهایی یکی از آنان انتخاب خواهد شد. در بخش بیمه اتکایی عمومی، «مونیخ ری»، «پارتنر ری» و «اسکور گروپ» قرار دارند. در بخش بیمه اتکایی عمر نیز مونیخ ری، «آر جی ای ری» و «اسکور گلوبال لایف» قرار دارند. طبق این گزارش، قضات برای انتخاب بهترین شرکت‌های بیمه در بخش‌های مختلف مسائلی مانند نحوه مدیریت ریسک، مدیریت کلی و چگونگی مسیر طی شده و ارائه خدمات به کارمندان را مدنظر قرار می‌دهند. این جایزه از سال ۱۹۹۷ میلادی توسط «ایشا اینشورنس ریویو» اعطا می‌شود.