گروه انتخاباتی پردیس مهندس از تعدادی مهندسان توانمند تشکیل شده است که در پستهای مدیریتی سازمان نظام مهندسی نقش آفرینی کرده، به مشکلات سازمان واقف اند و قصد دارند با برنامه ریزی این اشکالات را رفع ‌کنند.

برای این منظور، این گروه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مختلفی در نظر دارد. این مطلب را مهندس عزیزی، نایب رییس سازمان نظام مهندسی بیان کرد و افزود: گروه انتخاباتی پردیس مهندس دارای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت است و قصد داریم با تعاملات سازنده با سایر سازمانها و ارگانها بتوانیم در جهت دستیابی به اهداف سازمان نظام مهندسی گام برداریم.وی ادامه داد: در دوره ششم، با توجه به ورود جوانان فعال عرصه ساختمان در هیات مدیره، سازمان نظام مهندسی از حالت انفعال خارج شد وامروز سازمان در عرصه‌های اثر بخش صنعت ساختمان به عنوان یکی از محورهای اصلی کیفیت و ساخت و ساز مطرح است. در انتخابات اخیر نیز شاهد ورود فعالان صنفی به عرصه انتخابات هستیم.

وی سپس به چالش‌های موجود در سازمان اشاره کرد و گفت: هنوز کاملا نتوانسته ایم مسائل مهندسی درون سازمان را حل کرده واز شهرداری منفک شویم. درواقع، هنوز شهرداری به عنوان یک سازمان قدرتمند مقابل سازمان قرار گرفته که برای سازمان نظام مهندسی خوشایند نیست.عزیزی دیگر چالش‌های سازمان نظام مهندسی را توجه به حوزه کیفی در کنارموضوعات کمی دانست و افزود: برای این منظور بهتر است به نظر کمیته‌ها و کار گروه‌ها احترام بگذاریم و از مصوبات آنها در سازما ن استفاده کنیم.در بحث نظارت نیز نتوانسته ایم کیفی سازی در نظارت را انجام دهیم.

به گفته وی، بحث ارتباط دانشگاه با سازمان، از دیگر مشکلات سازمان نظام مهندسی است که باید فراگیر شود. علاوه براین، مسائل رفاهی مهندسان نیز در سازمان حائز اهمیت است که باید با سازمانی با حدود 110هزار عضو به منظور ارائه خدمات بهتر به اعضا، با دیگر سازمان‌ها و ارگانها قراردادهایی امضا شود.