برای کاپیتان آرام
دنیای اقتصاد- از دست دادن همواره رنج را رودرروی انسان قرار می‌دهد، اما فراق آن که عزیز است و دوست داشتنی، غمی بی‌پایان را بر جان آدمی می‌نشاند؛ رفتن انسان‌هایی که تصویرشان با لبخند و آرامش در ذهن تداعی‌ می‌شود، آن‌هایی که پیش از هرچیز برازنده نام «انسانیت» هستند و بعد دیگر القابشان.

کاپیتان سرخ، هادی نوروزی، تصویرش با روی نیکو این همانی می‌کند. مردی که دامنه مهرش به رنگ آبی هم کشیده بود و حالا رفتنش نه فقط سرخ و آبی و فوتبالی‌ها که جامعه ورزش را با غم رودررو کرده است.
«دنیای اقتصاد»، این رنج را به خانواده هادی نورزوی، یاران و هوادارانش و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض نموده و برای آن مرد خوشنام، آسایشی همیشگی در جوار خوبان از بارگاه الهی مسئلت دارد.
روحش و نامش و یادش تا ابد گرامی باد.

بادامکی: نوروزی کل ورزش ایران را عزادار کرد
حسین بادامکی، کاپیتان تیم پدیده مشهد و بازیکن سابق پرسپولیس برای تشییع هادی نوروزی خود را رساند تا هم‌بازی قدیمی‌اش را تنها نگذارد. او در مصاحبه‌ای از مرگ ناگهانی کاپیتان سرخ‌پوشان گفت: هادی بچه آرامی بود و من تا روزی که با او در ارتباط بودم حتی یک نکته بد هم از او ندیدم. هادی طی این سال‌ها تمام مسائل را تحمل و صبر کرد تا بتواند به شرایط خوبی در پرسپولیس برسد. بر همین اساس امسال می‌توانست سال خوبی برای خودش و پرسپولیس باشد اما این اتفاق افتاد و همه ما را دچار غم و اندوه کرد. وی در مورد شرایط پرسپولیس بعد از هادی نوروزی گفت: ‌امیدوارم همه پرسپولیسی‌ها دست به دست هم بدهند تا امسال، سال خوبی برای تیم باشد، امیدوارم آن‌ها با این غم بزرگ کنار بیایند. می‌دانم که شرایط سخت است. چون پرسپولیس تازه داشت به آرامش می‌رسید که این اتفاق افتاد.
کاپیتان پدیده گفت: اینکه کل ایران متاثر شد نشان می‌دهد که هادی چه انسان با شرافتی بود و زمان می‌برد تا انسانی مانند او در فوتبال ما بیاید. من این مصیبت را به خانواده هادی نوروزی و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گویم.

عنایتی: نوروزی از نظر فنی و اخلاقی بازیکن خوبی بود
مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جاگان مشهد، کاپیتان فقید پرسپولیس را بازیکنی خوب در سطح فنی توصیف کرد.
به گزارش تسنیم، غلامرضا عنایتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در مورد این بازیکن گفت: نوروزی بازیکن خوب و بااخلاقی بود که از نظر فنی هم شرایطی آرمانی داشت. وقتی این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم و اصلاً نمی‌توانستم باور کنم نوروزی از بین ما رفته است.کاپیتان سیاه‌جامگان در خصوص حضور باشکوه هواداران پرسپولیس و استقلال در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی گفت: ما در زمین قرمز و‌ آبی هستیم، اما خارج از زمین این مسائل وجود ندارد و همه با هم رفیق هستیم. امروز هواداران فوتبال معرفت خود را در حق نوروزی نشان دادند.

پیام تسلیت فوتبال خراسان
دو باشگاه فوتبال پدیده خراسان و سیاه‌جامگان ابومسلم درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را تسلیت گفتند.
پدیده: دوست داشتنی‌ترین پرسپولیسی از میان‌مان رفت.
باشگاه پدیده خراسان در پیامی فوت نابه‌هنگام هادی نوروزی، کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:
گاهی باور کردن برخی اتفاقات واقعا سخت می‌شود، اتفاق تلخ سحرگاه پنجشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۴ نیز از جنس همان اتفافات است. باوکردنی نیست وقتی ببینیم هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق، آرام و دوست‌داشتنی پرسپولیس از میان‌مان رفته‌است. تمامی اعضای باشگاه پدیده خراسان نیز همچون سایر اهالی فوتبال از زمان انتشار این خبر در شوک هستند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک می‌دانند. باشگاه ورزشی پدیده خراسان این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده محترم نوروزی تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوست‌داران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می‌کند.

سیاه‌جامگان: خاطره‌اش خواهد درخشید
باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم نیز، به مناسبت درگذشت ناباورانه کاپیتان متعصب پرسپولیس پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:
بدون تردید درگذشت ناگهانی، غمبار و ناباورانه کاپیتان ارزشمند پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی، داغی بود که بر دل فوتبال خراسان و هواداران پرشور سیاه‌جامگان ابومسلم نیز نشست. بر خود لازم می‌دانیم این مصیبت بزرگ را به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، خانواده محترم نوروزی و هواداران خونگرم پرسپولیس تسلیت گفته و آرزومند طول عمر باعزت برای بازماندگان و توفیق روزافزون برای تیم فوتبال پرسپولیس باشیم.تاریخ فوتبال کشور حضور پررنگ مرد بااخلاق قرمزهای پایتخت در مستطیل سبز را فراموش نخواهد کرد و یاد و خاطره او، همواره بر تارک فوتبال ایران اسلامی، خواهد درخشید.