ایسنا: سیم‌کارت‏های دائمی همراه اول که چند ماهی است قیمت آنها سیر صعودی دارد، این روزها با شیب کمتری مسیر افزایش قیمت را طی می‏کنند؛ با این حال همچنان افزایش قیمت کد‏های یک محسوس است.

مروری بر بازار سیم‌کارت گویای آن است که همچنان کد‏های یک و دو همراه اول با شیبی کمتر از قبل مسیر افزایش قیمت را ادامه می‏دهند، اما در مورد سایر کد‏ها تقریبا وضعیت تغییر چندانی نداشته است.

بر این اساس قیمت سیم‌کارت‏های کد یک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و برای خرید این شماره‏ها هم در بازار حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروشنده پرداخت می‏شود. طبیعی است که قیمت هر شماره براساس میزان رند بودن آن بالاتر می‏رود. کد ۲ نیز این روزها حداقل یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد و برای خرید آن در بازار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‏شود. قیمت کد سه نیز این روزها به بالای یک میلیون تومان رسیده و قیمت خرید آن در بازار حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

سیم‌کارت کد چهار و پنج همراه اول نیز به ترتیب به قیمت‏های ۶۵۰ و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‏رسند و قیمت خرید آنها معمولا حدود ۱۰۰ هزار تومان کمتر از این رقم‏هاست.