حضور رئیس‌جمهوری سابق!

مراسم ترحیم هادی نوروزی، با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان به فو‌تبا‌ل، مسوولان ورزشی، بازیکنان و پیشکسوتان عرصه فو‌تبا‌ل برگزار شد. این مراسم که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ دیروز در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) تهران با حضور بسیاری از چهره‌های ورزشی و غیرورزشی برگزار شد، حاشیه‌های زیادی داشت.

چیزی حدود ۱۰ هزار نفر طی سه ساعت برگزاری مراسم درگذشت هادی نوروزی در این مراسم حضور یافتند. بنرهای مختلفی از سوی باشگاه‌های مختلف فو‌تبا‌ل ایران در محل برگزاری مراسم نصب شده بود. هو‌اد‌ا‌ران حاضر در این مراسم با شعار «هادی با تعصب - خداحافظ کاپیتان با تعصب - شدیم ۱۰ نفره و هادی باید گل بزنه» نسبت به درگذشت آن مرحوم واکنش نشان دادند.

تجمع زیاد حاضران در این مراسم باعث اختلال ترافیکی خیابان‌ مرزداران تهران شد و پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش زیادی برای مدیریت این مراسم انجام داد.

حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران نیز در این مراسم ازاتفاقات عجیب بود.

وی مورد توجه حاضران قرار گرفت و در اظهاراتی کوتاه از درگذشت کاپیتان پرسپولیس ابراز تاسف کرد.وی گفت: «من بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را تماشا می‌کردم و پرسپولیس یک بازیکن محجوب خود را از دست داد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بتوانند جای خالی او را پر کنند.»

اما سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم اعلام کرد پیراهن هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال این باشگاه برای همیشه بایگانی می‌شود.

علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که چه برنامه‌هایی برای نکوداشت یاد و خاطره هادی نوروزی دارید، گفت: «در نخستین اقدام پیراهن شماره ۲۴ هادی نوروزی برای همیشه بایگانی خواهد شد. امیدواریم این مراسم بتواند بخشی از آلام و دردهای خانواده نوروزی را برطرف کند.»