گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد: مصارف این بانک باید امکان مدیریت ریسک‌های آتی را داشته باشد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، دکترپرویزیان در نخستین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و روسای شعب این بانک با بیان اینکه بانک پارسیان به یک سرمایه و برند ملی تبدیل شده و باید برای نسل‌های آینده حفظ و نگهداری شود، بر لزوم هم‌راستایی استراتژیک بانک و گروه‌های مالی وابسته تاکیدکرد.

وی در ادامه بر لزوم همکاری و اهتمام مدیران، روسای شعب و کارکنان بانک برای وصول مطالبات معوق تاکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر در وصول مطالبات در راستای منافع بانک و مشتریان شد. مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در فضای بانکی گفت: هم اکنون بانکداری الکترونیک به‌عنوان یک ماژول سودآوری دیده شده و بخش مالی و خدمات بانکی به شدت تحت‌تاثیر فضای فناوری اطلاعات است؛ بنابراین باید با نوآوری و طراحی ابزارهای جدید و نوین سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

دکتر پرویزیان سپس با اشاره به دستاوردها و توفیقات شرکت‌های زنجیره ارزش بانک اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های بیمه‌، لیزینگ، تامین سرمایه، صرافی، کارگزاری و ...، برنامه‌ریزی منسجم در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها‌، بانکداری شرکتی و اختصاصی برای تکمیل زنجیره خدمات بانک صورت گیرد. مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در بازار بانکی کشور باید رقابت به مفهوم ارائه خدمت بهتر با هزینه کمتر به مشتری، شکل گیرد. دکتر پرویزیان افزود: بانک‌ها در حال حاضر با اعتبار و سرمایه خودشان فعالیت می‌کنند، در شرایطی که هزینه‌های پرداختی آنها بالاست و این شرایط، آینده کاری ما و حتی سهامداران را با خطر جدی مواجه کرده و ارزش افزوده برای آنها ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین خواست بانک این است که منابع بانک، پایدار، کم‌هزینه و بلند‌مدت بوده و همچنین مصارف بانک، به‌گونه‌ای باشد که مخاطرات را افزایش نداده و در عین حال امکان مدیریت ریسک‌های آتی را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانک پارسیان حامی طرح‌های استراتژیک عمرانی و عمومی کشور است و مشارکت فعالی در این زمینه دارد، افزود: حمایت از حوزه‌های نفت و انرژی، فولاد و معدن جزو سیاست‌های بانک پارسیان است و ما طرح‌هایی را به‌صورت ارزی و ریالی آغاز کرده‌ایم که برای نمونه و به همین منظور، تامین مالی طرح‌های آبرسانی و آب شرب به جمعیتی بالغ‌بر ۵/ ۱۸ میلیون نفر از هموطنان در شهرها و روستاهای کشور، با مشارکت دولت و این بانک در دست اقدام است.