حفاری ناتمام در یک محله مسکن مهر

گروه مسکن: جمعی از ساکنان یک محله مسکن‌مهر در شهر جدید پرند، روز گذشته برای به نتیجه رسیدن درخواست قدیمی‌شان بابت رفع حفره طویل در خیابان اصلی منتهی به خانه‌های خود، در تماس با «دنیای اقتصاد» خواستار انعکاس رسانه‌ای این موضوع شدند.


اهالی فاز3 شهر جدید پرند که اولین سری از واحدهای مسکونی مهر این شهر سال 89 در قالب پروژه‌های «مپسا» به آنها تحویل داده شد، بیش از یک سال است که برای تردد در یکی از معابر اصلی این محله، با چالش نوار حفاری شده در خیابان و کنده‌کاری آسفالت مواجه هستند.


این معبر که پیش‌تر به علت نشت آب از لوله تعبیه شده در زیرسطح خیابان، برای تعمیر لوله حفاری شده بود، تاکنون به همان شکل باقی مانده است. این در حالی است که در نامه مکتوب اهالی محل خطاب به شرکت عمران شهرهای جدید، طی یکی دو سال گذشته مشکلات متعددی ناشی از خرابی آسفالت و حفره طویل در این خیابان، گریبان ساکنان ساختمان‌های مسکن‌مهر فاز ۳ پرند را گرفته است.


شرکت عمران شهر جدید پرند نیز اخیرا در نامه‌ای به شرکت مپسا با تاکید بر مراجعه مکرر ساکنان پروژه 1182 واحدی فاز 3 درخصوص ترمیم نوار حفاری شده برای اصلاح شبکه توزیع آب، خواستار ترمیم خیابان شده؛ اما تاکنون اقدام عملیاتی در این زمینه صورت نگرفته است.