چاپ روزنامه دنیای اقتصاد در خط مقدم صنعت کشور
دنیای اقتصاد: اولین روزنامه خصوصی کشور در شامگاه 17 مهرماه سال 94 به صورت همزمان با تهران و مشهد در اصفهان به زیر چاپ رفت.
بر اساس این گزارش روزنامه دنیای اقتصاد از این پس در چاپخانه رسانه برتر در استان اصفهان چاپ و به استان های اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری، یزد و کهکیلویه و بویر احمد ارسال خواهد شد. مزیت چاپ همزمان روزنامه در اصفهان سرعت ارسال به مناطق دوردست تر نسبت به پایتخت است به طوری که مدت زمان رسیدن روزنامه شهرهای مهمی از جمله شیراز، اهواز، کرمان و یزد به نصف کاهش پیدا کرده و روزنامه در همان ساعات ابتدایی صبح روی پیشخوان دکه های این شهرها خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه اصفهان از پیشروهای صنعت چاپ در کشور و به علاوه خط مقدم صنعت کشور محسوب می شود چاپ روزنامه در این استان می تواند به اولین روزنامه اقتصادی بخش خصوصی کشور کمک شایان توجهی کند. قطعا شعار "دنیای اقتصاد قدرت پیش بینی به شما می دهد" هنگامی محقق خواهد شد که هر اقتصاددان یا مدیر اقتصادی هنگام ورود به محل کار خود پر فروش ترین روزنامه اقتصادی کشور را در دست داشته باشد تا بتواند روز خود را با پیش بینی های اقتصادی دنیای اقتصاد شروع کند و فراهم شدن امکان چاپ همزمان در اصفهان می تواند این مهم را تحقق بخشد.

به گزارش دنیای اقتصاد در مراسم راه اندازی خط چاپ دنیای اقتصاد در اصفهان حسین حسین‌زاده مدیریت چاپ، توزیع و امور شهرستانها روزنامه دنیای اقتصاد گفت: اصفهان برای روزنامه دنیای اقتصاد بسیار مهم است و این روزنامه دنیای اقتصاد خود را متعلق به این شهر می داند. چراکه ما معتقدیم که در بزرگترین و صنعتی ترین استان ایران باید با تمام توان وارد شویم. وی ادامه داد: انتشار و توزیع همزمان روزنامه در اصفهان که مرکز و جنوب کشور را نیز اداره خواهد کرد بسیار مهم است چراکه هم شهرهای اصلی کشور را زیر چتر خود خواهد گرفت و هم روزنامه به شهرهای مهم جنوبی کشور از جمله شیراز و اهواز سریعتر خواهد رسید.

مدیریت امور شهرستانهای روزنامه دنیای اقتصاد با تشکر از چاپخانه رسانه برتر افزود: چاپ این چاپخانه خوب و مطابق با استانداردهای روزنامه است و قطعا می تواند کمک شایانی به بیشتر خوانده شدن تنها روزنامه اقتصادی بخش خصوصی در بخش بزرگی از کشور داشته باشد. مدیر چاپخانه رسانه برتر نیز با اشاره به اینکه قطعا این کار باعث فروش روزنامه خواهد شد، اظهار داشت: خصیصه دنیای امروز سرعت در تغییر و تحولات می باشد و نفوذ تاثیر تغییرات در دنیای رسانه ها بیش از گذشته احساس می شود و در همین جا است که نقش رسانه ها ملموس تر و پررنگ تر خواهد گردید.

حسینی به رشد شبکه های اجتماعی، مولتی مدیا و وب در فضای مجاری اشاره و تاکید کرد: رشد و سرعت فضای مجازی رونق کسب و کار رسانه های مکتوب را نسبت به گذشته کمتر کرده و به همین دلیل رساندن رسانه های مکتوب با سرعت بیشتر به دست مخاطب یک الزام شده است. وی تصریح کرد: چاپ همزمان و ترابری مناسب دو مقوله ای است که این روزها مدیران رسانه ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.