دنیای اقتصاد: مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان از افتتاح بیش از پنج میلیارد تومان پروژه در کوه صفه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه دستاوردهای پژوهشکده رویان که با همکاری شهرداری منطقه 5 اصفهان انجام شده است ، در نمازخانه شهدای صفه برگزار می شود.
حمیدرضا عصارزادگان افزود: پژوهشکده رویان قرار است حیوانات شبیه سازی شده خود را به باغ وحش صفه اهدا کند. وی با اشاره به افتتاح باغ وحش صفه، تصریح کرد: شاید برای عده ای از شهروندان این شائبه به وجود آید که در پارک صفه حیوانات وحشی وجود داشته است ، اما با توجه به انتقادات شهروندان مبنی بر مشکلات زیست محیطی حیوانات گوشتخواری که در این باغ وحش وجود داشت ، در حال حاضر حیوانات گوشتخوار باغ وحش جای خود را به حیوانات علفخوار داده اند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان هزینه اجرای این طرح را ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: درمانگاه و قرنطینه باغ وحش صفه نیز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در همین ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی دیگر پروژه های قابل افتتاح را احداث دو مجموعه سرویس بهداشتی با هزینه 750 میلیون تومان، بهره برداری از سنگفرش مسیرهای صفه با هزینه 2 میلیارد تومان و بازسازی و اصلاح شبکه آبیاری قطره ای صفه برشمرد.
عصارزادگان تاکید کرد: در سال جاری برای مرمت قلعه تاریخی شاه دژ نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.