درخواست پرویز پرستویی از مردم برای امضای یک نامه
پرویز پرستویی با انتشار متنی از مردم خواست تا به کمپین امضای نامه به دبیر کل سازمان ملل در پی فاجعه «منا» بپیوندند. این بازیگر سینما و تئاتر در بخشی از متنی که منتشر کرده، نوشته است:

«همان‌گونه که در جریان هستید، امسال عده‌ی زیادی از عزیزانمان، مانند دیگر مسلمانان جهان به زیارت خانه خدا رفتند ولی متاسفانه نه بر اثر زلزله، نه در شعله‌های آتش، نه با گلوله و نه در قعر دریای بیکران بلکه در کنار خانه امن الهی و در حال انجام مراحل آیینی منا و تنها بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی خونسردانه میزبانان به شکل فجیعی بیش از چهارهزار نفر از این انسان‌های پاکباخته، غریبانه جان به جان آفرین تسلیم کردند. چه ایرانی و چه غیرایرانی و با هرگونه عرق ملی و مذهبی، انسانیت ایجاب می‌کند که به این کمپین بپیوندیم تا کمترین حداقل را برای اظهار همدردی با خانواده‌های داغدارمان و نیز ارسال یک سند جاودان مردمی برای تظلم‌‌خواهی و کمک به افشای حقایق این قضیه از سازمان ملل انجام داده باشیم.


همگی هم‌اکنون از دوستان و آشنایانمان خود بخواهیم تا در سایت موزه صلح جانبازان شیمیایی تهران، در کمتر از یک دقیقه، امضای خود را به سادگی ثبت کنند، برای رسیدن به مرز یک میلیون امضای لازم، تنها یکصد و پنجاه هزار امضا باقی‌مانده است. پس بشتابیم تا همچون همیشه نشان دهیم ایرانی در مرگ هموطنانش ساکت نخواهد نشست.


یقین دارم که در آینده تاریخ، این سند میلیونی امضا شده، نشان جاودان دیگری از غیرت همیشگی ما ایرانیان باشرف در جهان خواهد بود.»