دنیای اقتصاد، شهرکرد، هیبت‌الله غفاری: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مسکن ۱۰۲ واحدی خیرین در منظریه شهرکرد، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز استان افزود: برای اجرای این طرح در محله‌های ۳۶ و ۳۷ شهرک منظریه شهرکرد، چهار میلیارد ریال از سوی یک خیر کمک شده است. سلیمانی دشتکی افزود: برای طرح مسکن ۳۰ واحدی خیرین بروجن نیز ۲۵ میلیارد ریال از سوی دو فرد خیر کمک شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های ۳۲ واحدی مسکن مهر فارسان نیز به انجمن خیرین مسکن‌ساز استان واگذار شد. استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: این طرح اکنون ۳۵ درصد پیشرفت دارد و به ازای هر واحد آن ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: در پنج شهر زیر ۲۰ هزار نفر چهارمحال و بختیاری نیز ۲۱۲ واحد مسکن با کمک خیرین در حال ساخت است.

سلیمانی دشتکی اعلام کرد: از این ۲۱۲ واحد مسکن ۱۰۰ واحد در سفیددشت، ۵۰واحد در چلگرد، ۵۰ واحد در گندمان، شش واحد در شلمزار و شش واحد در فرادنبه قرار دارد.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح جدید ۸۴ واحدی ساخت مسکن خیرین در شهرکرد، زمین مورد نیاز در شهرک منظریه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به انجمن خیرین مسکن‌ساز استان واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: طرح ۱۰۲ واحدی مسکن شهرکرد تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار

می‌شود.

سام انصاری افزود: طبق نظر خیر طرح ۳۰ واحدی بروجن، واحدهای مسکونی این طرح، پس از تکمیل، به‌صورت اجاره با قیمت پایین، در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار می‌گیرد.