به دنبال استقبال فعالان اقتصادی، مدیران و سیاست‌گذاران حوزه‌های بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی، بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های گسترده ستاد برگزاری نمایشگاه، دبیرخانه نمایشگاه کیش اینوکس 2016 با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش آغاز به کار کرد.

مدیر برگزاری نمایشگاه با اشاره به حضور 210 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه کیش اینوکس 2015 گفت: با رفع کامل تحریم‌ها و رونق اقتصاد ایران امیدواریم همچون گذشته با تعامل سازنده و ارزشمند با سازمان منطقه آزاد کیش، اینوکس 2016 را در آبان‌ماه سال 1395 با حضور بسیار گسترده‌تر بازار پول و سرمایه ایران در کیش برگزار شود. آریا حمیدیان افزود: مذاکره با علاقمندان خارجی سرمایه‌گذار در ایران نیز برای حضور پربارتر در نمایشگاه سال آینده آغاز شده است.همچنین اطلاع‌رسانی اولیه برای بخش‌های داخلی نیز از نیمه دوم آذرماه انجام می‌گردد تا مجموعه‌های داخلی و خارجی با برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این نمایشگاه حضور یابند. وی در ادامه گفت: برای ترغیب بخش دولتی و خصوصی، جهت حضور در نمایشگاه و سمینارهای سال بعد، در تدارک گزارش تمام فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته و نیز درج مباحث کارشناسی و تخصصی در قالب مجموعه کتاب و فیلم هستیم که برای شرکت‌ها در تیراژ گسترده جهت استفاده دست‌اندرکاران و حاضرین نمایشگاه و علاقمندان عرضه می‌گردد.

وی همچنین گفت: برای تکمیل اطلاع رسانی بی‌وقفه به مخاطبان، وب‌سایت جدید نمایشگاه با قابلیت‌های تازه به طور روزانه در خصوص رویداد بزرگ کیش اینوکس 2016 در ماه جاری فعال می‌گردد. آریا حمیدیان همچنین گفت: درج ویژه‌نامه‌های تخصصی در روزنامه‌های پرتیراژ اقتصادی داخلی و انگلیسی‌زبان هم که در کیش اینوکس 2015 تجربه شد، با برنامه‌ای جدی‌تر پی گرفته می‌شود. وی در پایان اظهار داشت: در فضای پس از رفع تحریم‌ها، بنگاه‌های بزرگ بانکی و بیمه‌ای و شرکت‌های بورسی و نیز سرمایه‌گذاران خارجی با مباحث و مسائل تازه‌ای مواجه خواهند شد که به دلیل تحریم‌های دیرساله، هرگز به بوته نقد و نظر نرسیده است. ما سعی داریم با این نگاه، طرحی نو در ارائه مباحث جدید و نشست‌های جانبی نمایشگاه دراندازیم.